Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@13:33:08 GMT

برتری رئال مادرید در شب اخراج رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۱۹۲

 در ادامه شب دوم از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ  و منچستریونایتد رقبای‌شان را شکست دادند و منچسترسیتی در خانه خود شکست خورد.

در حساس‌ترین بازی و در گروه هفتم رقابت‌ها، رئال مادرید در خانه‌اش 3 بر صفر رم را شکست داد. در این بازی ایسکو در دقیقه 45، بیل در دقیقه 58  و ماریانو در دقیقه 90 برای قهرمان اروپا گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه، ویکتوریا پلژن در خانه خود مقابل زسکا مسکو به تساوی 2 - 2 دست یافت. کرمنسیچ در دقایق 29 و 41 برای پلژن و چالوف در دقیقه 49 و ولاسیچ در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی  برای زسکا گلزنی کردند.

همچنین در گروه پنجم رقابت‌ها، بایرن مونیخ در زمین بنفیکا 2 بر صفر به پیروزی رسید و اولین سه امتیاز را به دست آورد. لواندوفسکی در دقیقه 10 و رناتو سانچس در دقیقه 54 برای تیم مونیخی گلزنی کردند. 

 منچسترسیتی هم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب لیون شد تا شگفتی بزرگ در بازی گروه ششم رخ دهد. کورنه در دقیقه 26 و فکیر در دقیقه 43 برای لیون گل زدند و تنها گل سیتی به وسیله برناردو سیلوا  در دقیقه 67 زده شد.

براساس این گزارش، در گروه هشتم رقابت‌ها یوونتوس در خانه والنسیا به برتری 2 بر صفر رسید. اخراج مشکوک رونالدو در دقیقه 29 اتفاق مهم بازی بود، اما یوونتوس با وجود این اتفاق با دو پنالتی گل شده پیانیچ در دقایق 45 و 51 به برتری در مستایا دست یافت. ضمن اینکه پارخو در دقیقه 6+90 پنالتی والنسیا را هدر داد تا یووه یک پیروزی عجیب را جشن بگیرد.

 از همین گروه منچستریونایتد به راحتی در خانه یانگ بویز تازه‌وارد به برتری 3 بر صفر رسید. پوگبا در دقایق 35 و 44 (از روی نقطه پنالتی) و مارسیال در دقیقه 66 گل‌های شیاطین سرخ را به ثمر رساندند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال بازی رئال مادرید مسکو بایرن مونیخ زمین رئال مادرید رونالدو منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل جیووانی البر (2001/5/1) / فیلم

23 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2000/01،‌ رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.جیووانی البر، مهاجم برزیلی بایرن مونیخ با به ثمر رساندن این گل، زمینه ساز پیروزی 1-0 تیمش در این دیدار خارج از خانه بود.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • برتری 1-0 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل جیووانی البر (2001/5/1) / فیلم
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)