Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@07:17:17 GMT

استان‌هایی که درگیر سیل و طوفان هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۲۱۶

استان‌هایی که درگیر سیل و طوفان هستند

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ۶ استان کشور از جمله استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، سمنان،گلستان و همدان متاثر طوفان، سیل و رعد و برق هستند.

 

وی افزود: ۶۲ امدادگران هلال احمر در قالب ۱۸ تیم امدادی به ۲۰۹ نفر در ۷ شهر و روستا امدادرسانی کردند و به ۴۵ نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه دادند و یک نفر را به مراکز امدادی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر از ۲ واحد مسکونی متاثر از سیل آب تخلیه کردند و ۱۰ دستگاه چادر و ۴۰۰ کیلوگرم نایلون در بین سیل زدگان توزیع کردند.

سلیمی بیان کرد:در استان سمنان بر اثر بارش شدید و ناگهانی باران در روستاهای ارمیان و قدس مشکلاتی گزارش و در مسیر جنگلهای ابر شاهرود تردد خودرو‌های عبوری مختل شده است که تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در استان گلستان بر اثر وقوع طوفان آسیب‌هایی به چند واحد مسکونی در شهرهای علی‌آباد و آزادشهر و بندرترکمن ( روستاهای عرفان و سنگ‌درین متعلق به شهرستان علی‌آباد) گزارش شده که تیم‌های عملیاتی در منطقه حضور داشته و مشغول به امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد:در مجموع در استان گلستان تا این لحظه آسیب‌هایی به ۲۰ واحد مسکونی گزارش شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیل و طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی از میهمانان روزه دار در میدان بسیج مراغه

رئیس جمعیت هلال احمر مراغه گفت: همزمان با تقارن عید نوروز و بهار قرآن ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی موقع اذان مغرب برپا می‌شود.

محمدباقر غفاری افزود: پذیرایی از روزه داران در پست نوروزی میدان بسیج و مجلس مراغه از اول ماه رمضان آغاز شده و تا آخر سفر‌های نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هزینه‌های این افطاری به همت خیر نیک اندیش آقای مرقع تامین شده است.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر مراغه، زمان افطار از میهمانان با نان، خرما، بامیه، فرنی، شیر برنج و چایی پذیرایی می‌شود.

همزمان با عید نوروز در سه نقطه شهر مراغه پست نوروزی توسط اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • پذیرایی از میهمانان روزه دار در میدان بسیج مراغه
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی