Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:49:52 GMT

پلیس موتور سوار در آماده باش کامل برای محرم است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۲۵۹

پلیس موتور سوار در آماده باش کامل برای محرم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد گروسی فرمانده اکیپ گشت های موتور سوار پلیس افتخاریپایتخت گفت: تعداد ۶۰ دستگاه موتور سیکلت از اعضای پلیس افتخاری در عاشورا به صورت فعال و مداوم در آماده باش ۱۰۰ درصد قرار دارند.

وی افزود: این موتور سواران خیابان های اصلی شهر، تکایا، مساجد و حسینیه ها را در کنار عوامل انتظامی و گشت های کلانتری ها تحت پوشش انتظامی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گروسی با اشاره به اینکه گشت های موتور سوار علاوه بر آموزش به همیاران پلیس در اختیار کلانتری های سطح پایتخت هستند گفت: با برنامه ریزی و طرح ریزی های انتظامی که انجام شده بود این افراد نسبت به گشت زنی به جهت پیشگیری از وقوع سرقت مخصوصا سرقت های از منازل و لوازم خودرو و همچنین برقراری نظم و تامین امنیت دسته های عزاداری فعالیت ویژه دارند.

وی افزود: تمامی ۶۰ دستگاه موتور سیکلت که در مجموع ۱۲۰ راکب پلیس موتور سوار هستند در یک کارگاه آموزشی که با حضور سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، در رابطه با نحوه انجام فعالیت های خود و نسبت به مواردی که می بایست در این ایام به آن توجه داشته باشند، آموزش دیدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش پایتخت پوشش محرم نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه