Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:49:47 GMT

شانس در خانه پرسپولیس را زد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۵۱۹

شانس در خانه پرسپولیس را زد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن الهیدوس مهاجم تیم السد قطر از ناحیه زانوی چپ دچار آسیب‌دیدگی شده است.

مهاجم خوب السد در حال حاضر تحت درمان است تا بتواند برای دیدار حساس مقابل پرسپولیس آماده شود. با توجه به اینکه السد در بازی رفت میزبان خواهد بود اگر مهاجم اصلی خود را در اختیار نداشته باشد فرصت خوبی برای برانکو و سرخپوشان خواهد بود که نتیجه لازم را در قطر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم السد و پرسپولیس در دیدار رفت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز 10 مهرماه در قطر به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس درمان قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!

اوسمار ویرا اعلام کرده گادوین منشا را نمی خواهد و نیازی به این بازیکن ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مخالفت خود را با بازگشت مهاجم اسبق این تیم اعلام کرده است.

به نقل از ایرنا، به دنبال جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی، ۲ مهاجم سرخ‌پوشان در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس، این تیم عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت. این در حالی است که پرسپولیس در فهرست بزرگسالان هنوز یک جای خالی دارد و بدین ترتیب مدیران باشگاه همچنان به دنبال جذب مهاجم هستند.

به نظر می‌رسد که مدیریت این باشگاه در روند جذب مهاجم قصد ندارد شتاب‌زده عمل کندو از همین رو از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم خواسته تا فهرست بازیکنان مدنظر خود را ارائه دهد و آنها بعد از بررسی، اقدام به جذب مهاجم کنند.

در این میان بارها و بارها گادوین منشا، مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرد و حتی گفته می‌شد این بازیکن حاضر است تا به صورت رایگان برای قرمزها به میدان برود! از طرفی نیز اعلام شد که او از برخی از هم‌بازی‌های پیشین خود در این تیم خواسته است تا با سرمربی برزیلی برای بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان صحبت کنند.

با این حال پیگیری‌ها حاکی از آن است که اوسمار مخالف بازگشت منشا به جمع سرخ‌پوشان بوده و این مساله را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که این مربی بازیکنان دیگری را برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نظر دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید
  • آخرین خبر از شایعه بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!