Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این روز‌های با سیاه پوش شدن شهر به مناسبت عزای سرور و سالار شهیدان سری به محل سکونت مردانی زدیم که سال‌هاست روش و تفکری حسینی را برای زندگی‌شان انتخاب کردند. آسایشگاه ثار الله محل سکونت جانبازانی است که در روز‌های حماسه و ایثار حسینی‌وار در برابر هجوم دشمن ایستادگی کردند تا ذره‌ایی از این آب و خاک کم نشود و دشمن فکر تجاوز به این خاک از سر بیرون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسم پور جانباز قطع نخاعی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: ما از بچگی با تفکر امام حسین (ع) بزرگ شده‌ایم و این در رفتار و کردار ما در سال‌های جنگ تحمیلی هم همراه بود.

وی ادامه داد: البته در بعضی از مواقع عزاداری‌های امروز آن اصالت و هویتی که باید را ندارند و از هدف اصلی خود فاصله گرفته‌اند و باید مناسباتی صورت گیرد که عزاداری‌ها به اصالت و هویت اصلی خودبازگردند.

در فضای آسایشگاه با جانباز قطع نخاعی دیگری هم همراه شدیم جانبازی به نام محمد رضا بارانی که اهل زابل بود و او با صدایی گرفته صحبت می‌کرد به ما گفت: در شیوه تربیتی همه ما امام حسین (ع) جایگاه ویژه‌ایی دارد پدرو مادر و نیاکان ما با تفکر حسینی و ایثار آن بزرگوار آشنا بوده‌اند و ما هم در تلاش بوده و هستیم تا در راه او قدم بگذاریم و این قدم‌های ما که این روز‌ها دیگر حرکتی نمی‌کند کار کوچکی در برابر ایثار و شجاعت بی‌پایان امام حسین (ع) است.

این جانباز ادامه داد: در این روزگاری که از لحاظ اقتصادی بسیاری از مردم در شرایط سختی به سر می‌برند، باید روز‌های دهه 60 را به یاد آوریم، روز‌های سختی که با اتحاد و همدلی توانستیم از آن شرایط بگذرانیم، امروز هم باید کمی روحیه‌مان را با آن روز‌ها نزدیک کنیم و کمتر به مال‌اندوزی و مادیات فکر کنیم و وحدت‌مان در برابرهجوم دشمن از دست ندهیم، آن‌ها چشم دیدن این انقلاب را ندارند و از هر وسیله‌ایی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند.

فیروز میرزازاده یکی دیگر از جانبازان قطع نخاع که اهل خوزستان است دراین‌باره گفت: ما بعد از گذر این سال‌ها اصلا احساس ندامت نمی‌کنیم و وقتی جوان‌ها را می‌بینیم که موفق و سرشار از امید هستند، احساس غرور و افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا محرم محرم97 جانباز امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر