Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:08:46 GMT

اقتدار مرزبانان ناجا در حفاظت از مرز‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۵۹۵

اقتدار مرزبانان ناجا در حفاظت از مرز‌های کشور

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه نظم بخشی مراسم عزاداری حسینی (ع) از امنیت کامل این مراسم‌ها در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان: سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم عزاداری تاسوعای حسینی (ع) در امامزاده شاه میرحمزه شهر اصفهان اظهار کرد: امسال علی رغم توطئه‌ها و هجمه‌های وسیع تبلیغاتی که دشمن برای کم رنگ کردن عزاداری‌های دهه اول ماه محرم به کار برده بود نتوانست کاری از پیش ببرد چرا که مردم ولایتمدار، شهید پرور و قدرشناس میهن عزیزمان با حضور پرشور خود در مراسم این دهه نشان دادند پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده اند و هیچ چیزی نمی‌تواند ذره‌ای از عشق آنان به آقا اباعبدالله (ع) کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره اقدامات پلیس برای تامین امنیت مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، گفت: نیروی انتظامی از حدود یک ماه قبل تدارک ویژه‌ای برای برقراری نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری دهه اول ماه محرم در دستور کار خود قرار داد و طرح‌های ویژه‌ای به همین منظور به اجرا گذاشت که بحمد الله امروز شاهد هستیم مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم در سراسر کشور با امنیت کامل برپا و در حال برگزاری است.

سردار اشتری در ادامه به اقتدار کامل مرزبانان ناجا در حفاظت از مرز‌های کشور اشاره و بیان کرد: مرزبانان غیور و پرتلاش نیروی انتظامی با اقتدار کامل امنیت مرز‌های میهن عزیزمان را برعهده دارند و اجازه نفوذ به دشمن و اشرار را به داخل کشور نخواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: تمام همکاران من در ناجا خود را پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی و موظف به رعایت احکام الهی و پیروی از تدابیر و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌دانند.

عالی‌ترین مقام نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های پلیس ایران عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است به همین منظور با شور و شوق وصف ناپذیری برای انجام ماموریت نظم بخشی مراسم عزاداری حضور پیدا می‌کنند.

سردار اشتری، نیرو‌های انتظامی را ادامه دهندگان راه یاران اباعبدالله دانست و اظهار کرد: ماموران ناجا از نهضت عظیم عاشورا درس مجاهدت، ایثار و رشادت گرفته و با تأسی به امام و پیشوای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هر گونه زور و زورگویی مقابله کرده و از مظلوم دفاع می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: عزاداری حسینی مرزبانان ناجا مرزهای کشور سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق مبدأ امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر دوشنبه با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت نیاز مبرم و لازمه هر جامعه‌ای است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش پر رنگ و به‌سزایی دارد.

وی افزود: افراد متحرک امنیت عامل ناامنی در هر جامعه‌ای هستند و ناامنی به مرور زمان در همه نقاط دیده می‌شود و خون دل‌ها خورده می‌شود تا امنیت در کشور حاکم می‌شود و نیروی انتظامی قطعاً حامی مردم و خاک کشور است.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: وقتی از امنیت صحبت می‌شود مرزها هم درگیر می‌شوند و حتی فراتر از مرزها، در سطح بین المللی را هم در بر دارد.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم به اسرائیل حمله کنیم و قدرت و توان مقابله با آن را داشته باشیم و تاقبل از عملیات وعده صادق احساس می‌کردیم با کمبودی مواجه هستیم و یک جایی در کشور لنگ می‌زند و نتایج لازم به دست نمی‌آمد.

حجت الاسلام رضوانی وعده صادق را منشأ آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: با انجام وعده صادق سطح بزرک و عظیمی از امنیت در سطح کشور و حتی منطقه گسترده شد و آرامش و امنیت را به ارمغان آورد.

وی افزود: با اجرای وعده صادق ناامنی خنثی شد بنابراین باید قدرت نمایی در سطح بین‌المللی شهرها و منطقه داشته باشیم

امام جمعه شهرستان دهاقان وعده صادق را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: ما بایداز توان نظامی خود استفاده کنیم تا در سطح بین‌الملل تأثیر گذار باشیم و عملیات وعده صادق مبدأ امنیت شد.

حجت‌الاسلام رضوانی افزود:

کار در بین مردم با فعالیت در مرزها فرق دارد زیرا با مردم سر و کار دارد و نیروی انتظامی در زمینه اغتشاشات بسیار صبور بود رفتار منجر به پایداری نظام است، در برابر حق زیر دست بیدار باشید و احساس امنیت را در دل مردم به وجود آورید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل پریشانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و علی ترکی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 6085410

دیگر خبرها

  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود