Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:27:58 GMT

لوپتگی: با یک بازی خوب پیروز شدیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۶۵۴

لوپتگی: با یک بازی خوب پیروز شدیم

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر رم به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه آغاز کرد.

کهکشانی‌ها که در خانه از رم پذیرایی کردند موفق شدند با سه گل به پیروزی برسند.

لوپتگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر تیم بزرگ و با کیفیت رم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم که بازی آسانی پیش‌رو نداریم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. کمی نگران بودم چرا که تیمی از فرصت‌های خود استفاده نکند دیر یا زود ضربه می‌خورد. خوشحالم که در نهایت به گل رسیدیم و با نتیجه‌ای خوب بازی را به پایان رساندیم.

او ادامه داد: ما با ارائه یک بازی خوب به پیروزی رسیدیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. این تنها سه امتیاز است و ۵ بازی دیگر پیش‌رو داریم.

او درباره ماریانو دیاز زننده گل سوم رئال که جایگزین رونالدو در این تیم شده است، گفت: دیاز یک فرصت به دست آورد و از آن به خوبی استفاد کرد. فصل طولانی در پیش داریم و به همه بازیکنان نیاز دارم. به او گفتم که این گل برای باشگاه است و او کمی خندید.

لوپتگی درباره قرار دادن ناواس در ترکیب اصلی گفت: براین باور هستم که تصمیم درستی گرفتم.

سرمربی رئال درباره این سوال که آیا بیل از رونالدو بهتر است؟ گفت: من وارد چنین بحث‌های نمی‌شوم. بازیکنان خوبی در اختیار دارم و بیل یکی از بهترین‌هاست. او عملکرد خوبی از خود نشان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از روز چهارشنبه در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام‌های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملاً حرفه‌ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملاً حرفه‌ای تیم داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هرچند که متأسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه‌ای در این ورزشگاه کار می‌کنند که انگار خانه خود را می‌سازند.

وی افزود: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6094747

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند