Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به حل سه مشکل فرهنگیان گفت: ۱۲۰ امتیاز سختی کار که از فیش حقوقی فرهنگیان کسر شده بود، برگردانده شد.

تسنیم نوشت: علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: براساس مجوزهایی که از شورای توسعه مدیریت و شورای حقوق و دستمزد اخذ شد 120 امتیاز سختی کار که از فیش حقوقی فرهنگیان کسر شده بود، برگردانده شد و از روز سه‌شنبه فرایند اصلاح احکام حقوقی فرهنگیان آغاز شده و تا اواسط هفته آینده تمام احکام حقوقی اصلاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل دیگر مربوط محاسبه سنوات حق‌التدریس در زمان بازنشستگی فرهنگیان بود و براساس پیگیری‌هایی که انجام شد از این به بعد تمام فرهنگیانی که سنوات حق‌التدریس داشتند به نرخ زمان استخدام کسورات بازنشستگی آنها محاسبه و اجرا می‌شود.

الهیار گفت: موضوع دیگر بحث تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 96 بود که قسط سوم را چند روز پیش دریافت و به استان‌ها ابلاغ کردیم که به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

در همین زمینه: معلمان مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی‌شوند فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت بازنشستگان حذف می‌شود وضعیت استخدامی حق‌التدریسان و آموزشیان نهضت‌سوادآموزی تعیین تکلیف شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد و به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

کد خبر 745798

دیگر خبرها

  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir