Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:14:45 GMT

برگزاری مراسم بزرگ عاشورای حسینی (ع) در بیروت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۷۵۶

برگزاری مراسم بزرگ عاشورای حسینی (ع) در بیروت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، برگزاری مراسم عزاداری در روز عاشوراء در نقاط مختلف جهان همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ضاحیه جنوبی در بیروتِ لبنان نیز یکی از مناطقی محسوب می شود که شاهد برگزاری مراسم بزرگ عاشورای حسینی (ع) است. 

شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ با انجام راهپیمایی گسترده در خیابان های ضاحیه جنوبی، خود را به منطقه الکفاءات رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است سید حسن نصرالله در این منطقه به ایراد سخنرانی درباره روز عاشوراء و همچنین آخرین تحولات منطقه، بپردازد.

کد خبر 4407672

منبع: مهر

کلیدواژه: بیروت عاشورا لبنان ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه عراق ایران رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ افغانستان ترکیه ادلب عربستان سعودی آلمان کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی