Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین پوستر فیلم سینمایی "اسیر دولت" به کارگردانی "روپرت وایات" توسط کمپانی امبلینت منتشر شد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین پوستر فیلم سینمایی "اسیر دولت" به کارگردانی "روپرت وایات" توسط کمپانی امبلینت منتشر شد.   فیلمبرداری فیلم سینمایی اسیر دولت به تازگی به پایان رسیده و  از 17 آگوست سال 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  "اریک بِینی" و "روپرت وایات" فیلمنامه‌نویسی این فیلم را بر عهده داشته و "اسیر دولت" در ژانر علمی تخیلی توسط کمپانی "امبلین" تولید شده است.   اسیر دولت داستان اشغال زمین توسط نیروهای فرازمینی است. یک گروه تحقیقاتی به دنبال سرمنشا این فرازمینی‌ها بوده و برای خروج آنها از زمین تلاش می‌کند. جان گوودمن، ورا فارمیگا، مدلین بریور، کوین دان، آشتون ساندرز و ماشینگان کلی از جمله بازیگرانی هستند که در "اسیر دولت" به ایفای نقش خواهند پرداخت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسیر دولت اسیر دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت

براساس شنیده‌ها کمپانی برادران وارنر از تماشای سکانس‌های فیلم کلینت ایستوود تحت‌تاثیر قرار گرفتند. تولید «هیئت منصفه شماره ۲» با دردسر‌های متنوعی روبرو شد. چند ماهی به دلیل اعتصاب هالیوود تولید متوقف شد. پیش از شروع فیلمبرداری نیز چند استودیو پروژه را نپذیرفتند تا اینکه ایستوود توانست پروژه را در کمپانی برادران وارنر به تولید برساند.

کلینت ایستوود روز سی و یکم ماه مه (یازدهم خرداد) نود و چهار ساله می‌شود.

نیکلاس هولت نقش مردی را در این فیلم ایفا می‌کند که عضو هئیت منصفه است و به کشف بزرگی دست می‌یابد. او کم کم متوجه می‌شود که ممکن است در تصادف رانندگی که منجر به کشته شدن شخصی که پرونده قتلش در دادگاه در جریان است، مقصر بوده باشد.

او خود را در موقعیت بغرنجی می‌بیند که باید تصمیم بگیرد که آیا خودش را در مظان اتهام قرار بدهد یا به متهم بی گناه کمک کند تا تبرئه شود. تونی کولت، کیفر ساترلند و زوئی دویچ دیگر بازیگران فیلم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • کشف سنگین‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای راه شیری در فاصله بسیار نزدیک به زمین
  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد