Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:35:51 GMT

آمادگی‌ها در استان کربلا برای میزبانی عزادارن حسینی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۷۶۹

آمادگی‌ها در استان کربلا برای میزبانی عزادارن حسینی

همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی، مقامات عراقی تدابیر امنیتی فوق‌العاده‌ای را در این استان برای میزبانی از زائران سید الشهدا و تامین امنیت زوار اتخاذ کرده‌اند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از المنار، هر ساله مراسم عاشورای حسینی با حضور میلیون‌ها تن از مسلمانان سراسر جهان در شهر کربلا برگزار می‌شود.

امسال نیز مقامات عراقی از اتخاذ آمادگی‌های امنیتی در این استان و بسته شدن خروجی‌ها و ورودی‌های استان کربلا برای تامین امنیت زوار خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جمعی از داوطلبان برای تامین امنیت و خدمت به زائران در مراسم عاشورای حسینی اعلام آمادگی  کردند.

به گفته رییس بخش بخش انتظامات استان کربلا شمار داوطلبان بالغ بر پنج هزار تن است که این افراد میان بین الحرمین و مرکز قدیمی شهر کربلا مستقر شده‌اند.

علاوه بر این، استانداری کربلا اعلام کرده است که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ به منظور فراهم شدن فرصتی برای اهالی این استان از جمله کارمندان بخش‌های دولتی جهت خدمات رسانی به زائران حضرت عبدالله الحسین (ع) تعطیل عمومی اعلام شده است.  

عضو شورای استانداری کربلا نیز اعلام کرد که تمامی آمادگی‌های خدماتی و امنیتی لازم برای استقبال از زائران حسینی آماده است و اوضاع امنیتی به طور کامل تحت تسلط است و هیچ نگرانی درباره حوادث یا نقص‌های امنیتی وجود ندارد.

همچنین شرکت حمل و نقل کربلا از تجهیز حدود 12 هزار خودرو در محور نجف - کربلا برای انتقال زائران حسینی خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عاشورا 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز