Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:47:02 GMT

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۸۰۵

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های پایتخت

رئیس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور گفت: در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان اردبیل و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور گفت: در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان اردبیل و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و کرج - تهران از شهرک خاتم تا گرمدره سنگین است، گفت: در حال حاضر در ورودی‌های کلانشهر تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه گفت: در استان اردبیل، محور‌های اردبیل - آستارا و مشکین شهر- پارس‌آباد و در دیگر ارتفاعات محور‌های شمالی کشور شاهد مه گرفتگی هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن اشاره به اتخاذ تدابیر ترافیکی هنگام عبور دسته‌های عزاداری و اینکه در آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی قید شده تردد وسایل نقلیه از داخل دسته‌جات ممنوع است، تاکید کرد: در مسیر حرکت این دسته‌ها افرادی با پلیس همکاری می‌کنند و حرکت دستجات را سر و سامان می‌دهند تا مشکلی در عبور و مرور ایجاد نشود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترافیک نیمه سنگین بارش باران پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدودهگرم‌دره، آزادراه ساوه - تهران محدوده‌های ده‌شاد و احمدآباد مستوفی و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

کد خبر 6078421 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت