Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@03:00:57 GMT

آخرین خبرها از برخورد با مدیران مدارس متخلف

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۸۲۳

آخرین خبرها از برخورد با مدیران مدارس متخلف

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان در پاسخ به خبرنگار قدس در رابطه با دغدغه‌های اولیا در خصوص ثبت نام مدارس و دریافتی‌های غیرمجاز و تخلفات انجام شده توسط مدیران مدارس گفت: ثبت نام دانش‌ آموزان از موارد بسیار مهم و دغدغه‌های اولیا و دانش‌آموزان است و در این بخش شاهد بعضی از تخلفات بوده‌ایم که بخش عمده آن دریافت وجه از اولیای دانش‌ آموزان به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمعلی خدابنده با اعلام اینکه از طرف کارگروه نظارت و ارزیابی و رسیدگی به شکایات ۷۶۵ مورد تذکر، ۴۰۴ مورد اطلاع رسانی و ۳۸۸ مورد هم شکایاتی در رابطه با متمایز بودن با مقررات بوده است که در این خصوص ۳۴ مورد تعهد کتبی و ۲۵ مورد ثبت تخلف در پرونده و ۲ مدیر هم برای رسیدگی به تخلف به هیئت تخلفات معرفی شده‌اند.

وی در مورد منع به کارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای اجرای آن دو ماه فرصت داده شده است، اظهار داشت: تمام فرهنگیانی که مشمول بازنشستگی هستند در طی این مدت حکم بازنشستگی آن‌ها صادر می‌شود که تعداد ۱۵ نفر از اداره کل و استان از جمله معاون هماهنگی آموزش و پرورش در زمره بازنشستگان یاد شده به حساب می‌آیند.   خدابنده با اعلام اینکه پرداخت مطالبات حق التدریس هنوز انجام نشده است و ۷۰ درصد حق پایان خدمت بازنشستگان پرداخت شده است، افزود: ۳۰ درصد باقیمانده هم تا روز شنبه حق پایان خدمت را دریافت خواهند کرد.

 ۱۵۹ هزار بی سواد

خدابنده اعلام کرد: در استان ۱۵۹ هزار بی سواد داریم که از این تعداد ۲۳ هزار نفر تبعه خارجی هستند. وی در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان فاقد مدرک شناسایی هویتی گفت: ۵۵ هزار نفر از واجدین شرایط تحصیل اتباع خارجی ثبت نام شده‌اند و ۱۰ هزار نفر که فاقد مدارک هویتی هستند باید با مراجعه به امور اتباع مشکل را رفع و معرفی نامه برای ثبت نام دریافت دارند. خدابنده اعلام کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در سطح استان ثبت نام شده‌اند و هنوز هم فرایند ثبت نام ادامه دارد و آن‌ها که هنوز مدارک خود را نگرفته‌اند و یا دانش‌آموزانی که در شهریور قبول شده‌اند حدود ۱۰ هزار نفر تا اول مهر باید ثبت نام شوند. وی در مورد ساماندهی نیروی انسانی هم گفت: ۹۰ هزار همکار شاغل در فرایند نقل و انتقالات ساماندهی شده‌اند و از ۶۵۰۰ متقاضی در ۲ نوبت ۶/۴۸ درصد جابه جایی انجام شده است. وی ادامه داد: کمبودهای نیروی انسانی با برون سپاری کاردانش و حق التدریسی و نیروهای بازنشسته و همچنین ورود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تأمین شد و هیچ مشکلی برای آموزش و معلم در سطح استان وجود ندارد. صابری تولایی معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هم گفت: شعار سال تحصیلی ۹۸-۹۷ مدرسه زندگی، نشاط و پویایی و عدالت آموزشی است که به مناسبت تقارن با ایام عزاداری محرم به نام مهرحسینی در اول مهر ماه ۹۷ در مدارس استان کلید می‌خورد و زنگ مهرحسینی، زنگ نماز و زنگ عشایر درمدارس استان به صدا درمی‌آید. صابری تولایی گفت: در بعضی از کلاس‌های حاشیه شهرها از جمله شهر گلبهار و بخشی از مدارس که مهاجرپذیر هستند ناچار به پذیرش دانش آموز در کلاس‌هایی با ظرفیت ۴۰ نفر هستیم و در بعضی از روستاهایی که حتی یک نفر دانش آموز دارد هم کلاس درس دایر می‌کنیم.

منبع: روزنامه قدس

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مدیران مدارس متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

عقیل شکری گفت: مدیران کل ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زندا‌ن‌ها اقدامات تامینی و تربیتی، آموزش فنی و حرفه‌ای و شیلات استان اردبیل در دیدار‌های جداگانه با مدیرکل دیوان محاسبات در سال جدید ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد دستگاه‌های تابعه و ارائه برنامه‌های سال جدید، خواستار حمایت‌ها و ارائه مشاوره‌های قانونی این نهاد نظارتی در استان شدند.

او در این دیدار‌ها با اشاره به جایگاه والای قانونی این مجموعه به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره حامی دستگاه‌ها و مدیرانی است که در چهارچوب قانون برای خدمت رسانی به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل افزود: این نهاد نظارتی مصمم است با ترک فعل مدیران و کارشناسان و تصمیمات نادرستی که منجر به تضییع بیت المال در استان شود، برخورد قانونی لازم را از طریق معرفی متخلفین به دادسرای دیوان محاسبات کشور، داشته باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود