Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@06:33:24 GMT

ساعت رسمی کشور فردا شب یک ساعت به عقب برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۸۲۴

ساعت رسمی کشور فردا شب یک ساعت به عقب برمی‌گردد

به گزارش پارس نیوز، 

بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور در ساعت ۲۴ سی ام شهریور یک ساعت به عقب برگردانده می شود.

ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت ۲۴ روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قانون مجلس شورای اسلامی ساعت پارس کشور رسمی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 

نماینده مجلس از اجرای طرح حجاب همزمان با حمله انتقامی ایران به اسرائیل، انتقاد کرد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در مصاحبه با عصر ایران  گفت: ما باید خیلی زودتر از اینها باید پاسخ تجاوزات رژیم صهیونستی را می دادیم ولی دکترین نظام بر این بود که صبر استراتژیک پیشه کند. کار به اینجا رسید که دولت صهیونستی تصمیم گرفت مستقیم به خاک ما حمله کند. در عرف، کنسولگری خاک کشور محسوب می شود.

 عضو کمیسیون امور داخلی مجلس افزود: اگر جواب قاطع به صهیونیست ها نمی دادیم این تجاوزات، گسترده تر می شد اما جوابی که دریافت کردند یک پاسخ محکم و قاطع و پایانی بر ماجراجویی های شان بود. 
 
وی اظهار کرد: قطعا رژیم صهیونیستی جواب این حمله ما را خواهد داد ولی بیشتر برای توجییه افکار عمومی داخلی خودشان است. به آن شکل که جنگ کلاسیک باشد قطعا اتفاق نمی افتاد. اینطور که ما تصور کنیم صهیونست ها حمله می کنند و هواپیما و موشک بفرستند اتفاق نخواهد افتاد. 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیاتی که ما علیه اسرائیل انجام دادیم پیچیده و دقیق بود و به همه اهداف رسیدیم. اصولا پهپادها و موشک هایی که ما فرستادیم برای این بود که سامانه گنبد آهنین درگیر شود تا اهداف اصلی را با موشک های دقیق تر خودمان بزنیم و الان تصاویرش موجود است.

رشیدی کوچی افزود: اینکه ظرفیت اسرائیلی ها در کشورهای منطقه را شناسایی کنیم. به نظرم ما به تمام اهداف خود رسیدیم و مسلم است که آنها بخواهند این را تضعیف کنند و نمایشی را به اجرا بگذارند که نشان دهند که ایران خیلی به اهدافش نرسیده است. 

وی تصریح کرد: بعضی از مردم ما نگران هستند جنگی اتفاق خواهد افتاد. اینگونه نیست که جنگ کلاسیکی رخ دهد. اگر اتفاقی هم بیفتد به سطح بازوان ایران در منطقه و گروه هایی که از ایران حمایت می کنند و نیابتی از طرف ایران می جنگند برمی گردد.

رشیدی کوچی گفت: جای تاسف دارد که ما در حوزه اقتصاد بد عمل کردیم. متاسفانه یک جمع حداقلی حاضر هستند به کشور ما حمله کنند و ما پاسخی ندهیم آن هم به این دلیل که مبادا که قیمت ها افزایشی شود. این ضعف ما در حوزه اقتصاد است. نگاه من این است که افزایش قیمت دلار قبل از اینکه به جنگ ایران و اسرائیل ربط داشته باشد به حوزه مدیریتی در داخل برمی گردد. ما سالهاست که جنگی نداریم ولی قیمت دلار بالا می رود. 

وی تصریح کرد: امیدوارم حوزه اقتصاد را تقویت کنیم و یک مقدار هم کج سلیقگی های خود را کنار بگذاریم. آن زمان که کشور ما درگیر مسائلی هست و ما می بینیم که غرور ملی شکل می گیرد آیا درست است برخی کج سلیقگی ها همانند اجرای طرح عفاف و حجاب را اعمال کنیم؟ شاید برخی افراد از شرایط ناراحت باشند ولی همان افراد هم از اینکه به نام ایران خدشه ای وارد شود و پاسخ درخوری طرف  متجاوز نگیرد خوشحال نمی شوند. وقتی ما نیاز به وحدت و اجماع داریم این کج سلیقگی ها می تواند اتفاقات خوب را تحت شعاع قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • اوقات شرعی فردا بیست و نهم فروردین در شیراز
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود