Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:38:01 GMT

هادی پور به حریف کره ای باخت و حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۰۱۳

هادی پور به حریف کره ای باخت و حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که در شهر «تائویان» جریان دارد، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست «آنتوان فلسا» از ایتالیا را ۱۷ بر ۱۱ شکست داد و در دومین مبارزه برابر «جون جانگ» از کره جنوبی ۱۲ بر ۴ بازنده و حذف شد. این کره ای طلای قهرمانی سال ۲۰۱۸ آسیا را در کارنامه دارد.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات ۵ نماینده دارد که تا اینجای کار میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد مردانی، ابوالفضل یعقوبی و آریمن هادی پور نیز از دور مسابقات کنار رفتند. مهدی خدابخش هم در وزن ۸۰- کیلوگرم فردا به دیدار رقبای خود می رود. 

این دوره از مسابقات فردا جمعه به پایان می رسد. 

کد خبر 4407670

منبع: مهر

کلیدواژه: آرمین هادی پور تکواندو تکواندو گرندپری تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر کشتی فرنگی السد قطر والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جوانان کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می گردد.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

این دیدار در دو بخش و در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین برگزار شد و در هر دو بخش وفایی با برتری در مقابل حریف خود راهی دور بعدی مسابقات شد.

وفایی برای رسیدن به جدول اصلی رقابت ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو بخش ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مصاف ژیانگ ژون خواهد رفت.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • علیزاده طلایی شد
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • در سایه رقابت یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!