Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:39:49 GMT

عکس روز نشنال جئوگرافیک از مزارع چای

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۰۴۳

عکس روز نشنال جئوگرافیک از مزارع چای

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وب سایت های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می گذارد.

این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری دیدنی از مزارع چای در ویتنام اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویتنام یکی از شهرهای قدیمی جهان است که علی‌رقم جنگ‌های پی در پی که در آن واقع شده است اما مردم آن همچنان روحیه و شادابی زندگی خود را حفظ کرده‌اند. در همین رابطه به تازگی عکس روز نشنال جئوگرافیک نیز به یکی از مزارع ویتنام اختصاص یافته است.

این مزرعه که یکی از سرسبزترین مکان‌های ویتنام است به کشت چای اختصاص یافته است و کارکنان و کشاورزان در حال برداشت محصولات خود (چای) از این مزرعه هستند.

در ادامه تصویر منتخب روز نشنال جئوگرافیک را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

عکس روز نشنال جئوگرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین

مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: واکسینه شدن این تعداد طیور روستایی در فاز دهم طرح واکسیناسیون با به کارگیری از توان نیرو‌های دولتی و با اولویت روستا‌های اطراف مزارع صنعتی طیور و روستا‌های با جمعیت بالای طیور بومی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با هدف پیشگیری و کنترل بیماری نیوکاسل در جمعیت طیور روستایی، مرحله دهم واکسیناسیون در جمعیت طیور بومی استان اجرا شد.

جلوخانی با اشاره به اهداف عمده این طرح گفت: ارتقا سطح ایمنی طیور بومی، پیشگیری از وقوع بیماری و همچنین کاهش انتشار ویروس بیماری نیوکاسل از مخازن طبیعی به واحد‌های صنعتی و همچنین کاهش کانون‌های این بیماری در مزارع صنعتی و کمک به تولید و معیشت روستاییان از اهداف طرح واکسیناسیون طیور روستایی بود.

به گفته این مسئول، بیماری نیوکاسل یکی از مهمترین بیماری‌های ویروسی در طیور است که ضمن ایجاد تلفات در جمعیت طیور، خسارات اقتصادی زیادی را در واحد‌های پرورش نیمچه‌های گوشتی و مزارع مرغ تخمگذار به دنبال دارد.

وی افزود: مهمترین راه پیشگیری از بروز این بیماری انجام برنامه واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی و امنیت زیستی در پرورش و نگهداری طیور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)