Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛یازدهم محرم در اجتماع عظیم زینبیه اعظم زنجان مردم با تمامی وجود می‌آیند تا از شور و شعور حسینی‌شان، جهانیان را به حیرت آوردند و تسلای دل داغدیده حضرت زینب (س) شوند.

مسئول روابط عمومی زینبیه اعظم زنجان گقت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته، شاه‌بیتی برای مراسم عزاداری یازدهم محرم انتخاب شده تا نشانگر ایثار و فداکاری پیام‌رسان کربلا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احدیان افزود: هر سال در مراسم یازدهم محرم دو بیت خاص در مدح حضرت زینب به صورت یکپارچه از سوی عزاداران خوانده می‌شود، شاه‌بیت امسال این مراسم « ای گل سرسبد باغ شهادت يارالی/ باشسيز اولساندا وارين خلقه امامت يارالی/ حسين من، حسين من، حسين من» است.

وی  ادامه داد: عزاداران حسینی با شركت گسترده در دسته عزاداری عظیم زینبیه زنجان، وحدت و یكپارچگی شیعیان و عاشقان خط سرخ امام حسین (ع) را به تصویر كشیده و جلوه‌ای از عشق و دلدادگی خود را به سرور و سالار شهیدان به نمایش می‌گذارند.

مسئول روابط عمومی زینبیه اعظم زنجان گفت: امسال حرکت دسته عزاداری مسجد زینبیه اعظم زنجان، رأس ساعت 15 از محل مسجد آغاز و در صحن امام‌زاده سید ابراهیم (ع) به پایان خواهد رسید، در این دسته عزاداری یک‌هزار خادم برای ساماندهی آن حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

برگزاری دسته زینبیه اعظم زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد شهدا، چراغ راه آینده است

حسین محبی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته كرمان گفت: یاد شهدا، چراغ راه آینده است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته كرمان ، در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای اين دانشگاه بر اهمیت یاد و خاطره شهدا و پیروی از آرمان‌های آنان تأکید کرد.

وي با اشاره به اهمیت و نقش شهدا در تاریخ ایران، تصریح کرد: ما هر آنچه داریم را مدیون شهدای عزیزمان هستیم که با فداکاری و ایثار خود، امنیت و سربلندی کشورمان را تضمین کردند.

 او تأکید کرد: باید با الهام از زندگی و آرمان‌های شهدا، در مسیر اهداف والای انسانی گام برداریم و از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و تجلیل به عمل آوریم.

در پایان مراسم، از كاركنان اين دانشگاه که فرزند، خواهر، یا برادر شهید داشتند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین شرکت کنندگان بعداز این مراسم معنوی همگی برسر مزار شهید گمنام اين دانشگاه حضور پیدا کردند و به مقامخ شهدا ادای احترام نمودند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۹ هزار بیمه شده سلامت در زنجان جزو پنج دهک اول درآمدی هستند
  • آغازطرح نوروزی جمعیت هلال احمر کردستان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • عکس/ جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است
  • آیین‌های کهن زنجانی‌ها در رمضان
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است
  • کمک ۴۰۰ میلیاردریالی زنجانی‌ها در جشن نیکوکاری