Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، براساس آمار ثبت شده در سامانه مرکز هدایت عملیات بحران سازمان اورژانس کشور مهم ترین حوادث ویژه مرتبط با این ایام، مربوط به انحراف و برخورد کامیون با شرکت کنندگان تعزیه در روستای طبس با ۱۵ مصدوم بوده است.

براساس این گزارش ۲۶۸ مصدوم و بیمار حوادث مرتبط با ایام محرم طی یک هفته گذشته از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سطح کشور بهره مند شدند که از این تعداد ۱۲۴ نفر جهت ادامه روند درمان توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال یافته اند و ۱۴۴ نفر در محل حادثه توسط تکنسین های اورژانس درمان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست ۵۵ درصد از مصدومین و بیماران را مردان و ۴۵ درصد را زنان تشکیل می دهند. تروما با ۴۷ درصد و ضعف و بی حالی با ۳۳ درصد، بیشترین علت مصدومیت طی ۷ روز گذشته هستند.

مهم ترین حادثه مرتبط با این ایام مربوط به انحراف و برخورد کامیون با شرکت کنندگان تعزیه در روستای طبس، شهرستان سبزوار است که طی آن ۱۴ مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس و یک مصدوم توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امداد سبزوار انتقال یافتند. در این حادثه از مجموع ۱۵ مصدوم ۱۱ نفر خانم و چهار نفر آنها مرد هستند و کوچکترین مصدوم دختر ۸ ساله و مسن ترین مصدوم این حادثه خانم ۷۵ ساله است.

طبق آخرین اطلاعات ثبت شده در این سامانه ۱۱ مصدوم پس از درمان از بیمارستان امداد سبزوار ترخیص و چهار نفر دیگر همچنان در این مرکز درمان بستری هستند که یک نفر آنها در بخش مراقبت های ویژه این مرکز درمانی بستری است.

انتهای پیام/

20 / 20 اورژانس خدمات اورژانس به عزادارن حسینی سامانه مرکز هدایت عملیات بحران تکنسین های اورژانس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اورژانس تکنسین های اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

شمسی پور اضافه کرد: پنج مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان