Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:37:20 GMT

آنجلینا جولی در «محفوظ» بازی می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۰۶۳

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جولی علاوه بر بازی در نقش اصلی تهیه‌کننده این درام تاریخی هم خواهد بود. فیلمنامه «محفوظ» را آلیس برچ بر اساس رمانی می‌نویسد که تنها یک فیلمنامه سینمایی در کارنامه دارد و سال گذشته برای «بانو مکبث» نامزد جایزه بفتا و برنده جایزه بهترین فیلمنامه از جوایز فیلم مستقل بریتانیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان «محفوظ» سال ۲۰۱۴ از سوی انتشارات هارپرکالینز به بازار آمد و ماجرای آن در زمستان ۱۸۹۷ می‌گذرد. داستان درباره مامایی به نام اسلپث هاول است که به خانه بازمی‌گردد و می‌بیند شوهر و چهار فرزندش به شکلی وحشیانه کشته شده‌اند. او پیش از آنکه فرزند پنجمش کیلب را زنده بیابد، مورد اصابت یک گلوگه قرار می‌گیرد و حالا باید زنده بماند تا انتقام مرگ عزیزانش را در حیات وحش یخ‌زده از سه مرد قاتل بگیرد.

هنوز گزینه‌ای برای نشستن روی صندلی کارگردانی پروژه معرفی نشده است. جولی به تازگی بازی در قسمت دوم «ملفیسنت» را به پایان رسانده و این روزها درگیر نقش‌آفرینی در «کنار برو» مقابل دیوید اویلوو است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رمان زمستان فرهنگ و هنر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت

دریافت جایزه اسکار توسط یک بازیگر مرد سیاه‌پوست در اوج مبارزات نژادی در آمریکا اتفاق مهمی محسوب می‌شد. قبل از پواتیه، هاتی مک دانیل به‌خاطر بازی در فیلم بر باد رفته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم زن گرفته بود. گزارش سی‌وششمین دوره اهدای جایزه اسکار را به نقل از روزنامه اطلاعات ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بخوانید و عکس‌های سیدنی پواتیه هنگام دریافت جایزه اسکار را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • هشدار کانادا به رژیم صهیونیستی: درگیری با ایران نباید به منطقه گسترش یابد
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • والتر هیل با یک فیلم نوار برمی‌گردد/ ادامه بزن بزن در ۸۴ سالگی
  • ذوالنوری: جمهوری اسلامی حق انتقام را محفوظ می داند
  • حکایت‌های کمال از کتاب