Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@18:20:01 GMT

ضرورت توجه جامعه‌جهاني به حقيقت تحولات يمن

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۱۰۱

ضرورت توجه جامعه‌جهاني به حقيقت تحولات يمن

خبرگزاري آريا - رئيس کميته بين‌المللي «نجات» گفت: برخي تلاش مي‌کنند واقعيت‌هاي يمن را مخفي نگه‌دارند.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ «ديويد ميليبند» David Miliband رئيس کميته بين‌المللي «نجات» روز چهارشنبه در ديدار با «عبدالعزير بن‌حبتور» نخست وزير دولت نجات ملي يمن در صنعاء، تصريح کرد: حقيقت تحولات جاري در يمن را براي جامعه بين‌المللي بازگو خواهد کرد تا شايد از خواب غفلت بيدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ديويد ميليبند» اظهار کرد: برخي از طرف‌هاي بين‌المللي تلاش مي‌کنند واقعيت‌هاي جاري در يمن را از چشم جهانيان دور نگه‌دارند؛ با تشديد بحران در الحُديده، غرب يمن، اوضاع انساني بحراني‌تر خواهد شد.
رئيس کميته بين‌المللي «نجات» خاطرنشان کرد: تداوم وضعيت کنوني به تشديد مصيبت‌ها و مشکلات يمن و افزايش کشتار و خونريزي‌ها منجر خواهد شد.
«عبدالعزير بن‌حبتور» نخست وزير دولت نجات ملي يمن نيز در اين ديدار گفت: ملت يمن در معرض جنگي وحشيانه قرار گرفته است اما جامعه‌جهاني قصد ندارد به اين مساله اعتراف کند.
نخست وزير دولت نجات ملي يمن خاطرنشان کرد: راه‌حل سياسي براي يمن در اولويت قرار دارد و بر اين اساس از تلاش‌هاي نماينده ويژه سازمان ملل متحد در امور يمن براي برقراراي صلح حمايت مي‌شود.
سازمان بين‌المللي- غيردولتي «کودکان را نجات دهيد» روز چهارشنبه گزارش داد هم‌اکنون نزديک به پنج ميليون کودک يمني به علت پيامدهاي جنگ و گرسنگي در اين کشور در خطر مرگ قرار دارند.
عربستان با حمايت آمريکا و بريتانيا از مارس 2015 به يمن حمله کرده است و در اين جنگ‌نابرابر از سلاح‌هاي ممنوعه ساخت اين دو کشور غربي استفاده مي‌کند. 118/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نجم الدین شریعتی مجری کارشناس رسانه ملی درباره رویداد ملی جوانی جمعیت با اشاره به اهمیت بحث فرزندآوری بنا به مصلحت‌های جمعیت شناختی کشور گفت: ما این روز‌ها بیش از هر چیزی نیاز به فراهم آوری زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور داریم تا جوانان هم با احساس بهتر و امنیت خاطر بیشتری به بحث ازدواج و فرزندآوری توجه کنند.

وی با اشاره به مناسب بودن چنین طرح‌هایی در عرصه تشویق جوانان گفت: در کنار همه مسائل اقتصادی ما نیاز داریم که ابعاد فرهنگی و دیدگاه‌های مردم نسبت به فرزندآوری مثبت باشد.

البته من خیلی قائل به این نیستم که بگویم تهاجم فرهنگی و نگاه‌های ضدفرهنگی عامل کم شدن فرزندآوری در کشور شده، اما بی تاثیر هم نیست. شریعتی با تأکید بر اهمیت تبلیغات مثبت و ایجاد شعار‌های مناسب در عرصه فرزندآوری گفت: جوانان ما علاقه‌مند ازدواج و سپس فرزندآوری هستند در صورتی که امنیت خاطر داشته باشند، این امنیت خاطر از بالا به پایین به جامعه تزریق می‌شود بنابراین نیاز به سیاست‌های صحیح در عرصه فرزندآوری داریم. وی در پایان یادآوری کرد که کارشناسان زیادی در این عرصه می‌توانند نظر دهند و شرایط جامعه را بررسی کنند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش