Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@03:31:55 GMT

آقای بازیگر: شرکت در هیئت‌های حسینی یک سعادت است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۴۹۹

آقای بازیگر: شرکت در هیئت‌های حسینی یک سعادت است

بازیگر فیلم "آواز گنجشک‌ها" گفت: از کودکی این عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت در وجود من بوده و همواره همراه من خواهد بود. پدرم ما را با این مراسم بزرگ انس داد و من از همان زمان تا الان در مراسم محرم حاضر می‌شوم.

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "آواز گنجشک‌ها" گفت: از کودکی این عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت در وجود من بوده و همواره همراه من خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم ما را با این مراسم بزرگ انس داد و من از همان زمان تا الان در مراسم محرم حاضر می‌شوم.

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره حضور همیشگی خود در تکایا در ایام محرم گفت: با وجود تمام مشغله‌ها و فیلمبرداری‌ها همیشه سعی می‌کنم در سوگواری شهادت امام حسین (ع) شرکت کنم و هر ساله به هیات می‌روم.

وی خاطرات خود از کودکی‌اش و حضور در هیات‌ها را اینگونه شرح داد: از کودکی این عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت در وجود من بوده و همواره همراه من خواهد بود. پدرم ما را با این مراسم بزرگ انس داد و من از همان زمان تا الان در مراسم محرم حاضر می‌شوم.

بازیگر فیلم "آواز گنجشک ها" در همین راستا ادامه داد: پدرم از کودکی مرا به مسجد می‌برد. نماز می‌خواندم و در کنار پدر پشت امام جمعه قامت می‌بستم. خانواده ما مذهبی بود و این اخلاق در من هم تجلی پیدا کرد. همیشه در تمامی مراسم‌ها حاضر می‌شویم و این اعتقاد در جان من رسوخ کرده است.

بازیگر فیلم "یک قدم تا خدا" تصریح کرد: ما همیشه در تمامی مراسم‌های مذهبی مثل شب‌های قدر و مراسم محرم شرکت می‌کردیم و می‌کنیم و از همان کودکی با حضور در این مراسم عشق و علاقه من به خاندان اهل بیت دو چندان شد. من عاشق امام علی (ع) و نوکر امام حسین (ع) هستم.

ناجی با اشاره به حضور خود در تکایا و هیئت‌ها خاطر نشان کرد: این سال‌ها و بعد از ورودم به سینما وقت تنگ شده و فرصت کمتر کاری را پیدا می‌کنم، اما رفتن هیات و در خدمت امام حسین (ع) بودن هرکاری نیست و برای من افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: رضا ناجی بازیگر سینما محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید