Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:51:19 GMT

نماز ظهر عاشورا در چهارمحال و بختیاری اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۵۱۰

نماز ظهر عاشورا در چهارمحال و بختیاری اقامه شد

شهرکرد - ایرنا - همزمان با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان ، نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) روز پنجشنبه با حضور مردم در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اقامه شد.

به گزارش ایرنا ، مردم چهارمحال و بختیاری پس از عزاداری حسینی ، در حسینیه ها، تکایا، مصلاها و خیابانها به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماز ظهر عاشورا در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.
ائمه نماز ظهر عاشورا در سراسر چهارمحال وبختیاری با بیان فرازهایی از اهداف قیام عاشورا، برپایی و اقامه نماز ظهر عاشورا مهمترین درس نهضت حسینی در قیام عاشور عنوان کردند.
نماز ظهر عاشورا در برخی از شهرها با حضور هیات های عزاداری در کنار خیابان ها یا در مساجد و گلزارهای شهدا اقامه شد.
به گزارش ایرنا ، نماز ظهر عاشورا در شهرستان های فارسان، بروجن، لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ ، بن و سامان با حضور عزاداران حسینی نیز اقامه شد.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف محرم 97 نماز ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس

تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد با برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس، افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پس از سالیان انتظار فراوان از طرف مردم استان چهارمحال و بختیاری، بالاخره پرواز عسلویه -شهرکرد و بالعکس از طریق فرودگاه شهرکرد برقرار شد.

سیداسماعیل نژادحسینی، سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز از فرودگاه شهرکرد به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - شهرکرد - عسلویه از تاریخ دهم اردیبهشت ماه برقرار شد.

وی ادامه داد: این پرواز با پیگیری‌های قابل توجه استاندار محترم و حسن نظر بعضی از مسئولان دیگر بعد از سالیان محقق شد. امید است ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این گفته بود:  توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد به افزایش صادرات، واردات، جابجایی مسافر، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند.در این راستا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین و پرداخت می‌شود.

محمدکاظم منزوی نیز گفته بود:  قطعاً استان برنامه‌هایی برای توسعه فرودگاه شهرکرد و پروازهای مستمر در آن  دارد. بنابراین برای برقراری پروازهای مستمر لازم است ریسک و خطراتی که شامل خالی ماندن صندلی‌ها پیش می‌آید توسط استان پذیرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه فرودگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم