Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن این اطلاعیه بدین شرح است:

عرض ادب به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنالترب مقدمه الفدا) در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و با عرض ادب و تولی محضر معصومین (علیه السلام) و خاصه حضرت صدیقه شهیده سیده نسا العالمین فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش حضرت محسن (علیه السلام) و اظهار تبری و بیزاری از غاصبین و اعداء محمد و آل محمد (علیه السلام) مجلس بزرگداشت سالگرد استاد بزرگ حوزه های علمیه و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ حسین راستی کاشانی برقرار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان: چهارشنبه 1397/7/4 - بعد از نماز مغرب و عشا

مکان: قم - خیابان صفاییه - حسینیه شهدا (مجلس آقایان و بانوان)

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آیت الله راستی کاشانی آیت الله راستی کاشانی ره حاج شیخ حسین راستی کاشانی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شب‌های قدر در حرم شاهچراغ علیه السلام


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون سومین حرم اهل بیت در کشورمان، گفت: این ویژه برنامه‌ها در لیالی ۱۹ و ۲۱ رمضان از ساعت ۲۱:۱۵ و در شب بیست و سوم از ساعت ۲۱ با تلاوت کلام الله مجید در شبستان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و با قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی ادامه می‌یابد.

حجت الله طلایی افزود: پایان بخش برنامه‌های لیالی قدر، مراسم قرآن برسر خواهد بود.

وی ادامه داد: جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، پس از تلاوت کلام الله مجید با حضور کربلایی حسین پرندک، دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۱:۳۰ توسط مداحان اهل‌بیت علیهم السلام؛ حسن جوکار و سید حسین فتح الهی قرائت خواهد شد. سپس از ساعت ۲۳:۴۰ حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی به ایراد سخن می‌پردازد و مهدی منصوری از ساعت ۱۵دقیقه بامداد، دعای ابوحمزه ثمالی و از ساعت ۱:۴۵، دعای قرآن را قرائت خواهد کرد.

معاون فرهنگی حرم حضرت شاهچراغ (ع) توضیح داد: یکشنبه ۱۲ فروردین، در شب ۲۱ رمضان که مصادف با شب شهادت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام است، پس از تلاوت قرآن کریم با حضور کربلایی حسین پرندک، خلیل نگهبان و سید محسن بنی فاطمی از ساعت ۲۱:۳۰ ضمن قرائت دعای جوشن کبیر، در رثای شهادت مولای متقیان، مرثیه‌سرایی می‌کنند و در ادامه آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از ساعت ۲۳:۵۵ درباره فضایل و مناقب مولای متقیان سخن خواهد گفت و پس از آن، دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد با نوای کاظم محمدی قرائت می‌شود.

پایان بخش برنامه‌های این شب، قرائت دعای قرآن از ساعت ۲ بامداد خواهد بود.

طلایی همچنین گفت: سه شنبه ۱۴ فروردین۱۴۰۳، همزمان با شب قدر ۲۳ ماه رمضان، مراسم ترتیل خوانی سوره‌های مبارکه روم، عنکبوت و دخان از ساعت ۲۱ با نوای مهدی کشاورز برگزار می‌شود. از ساعت ۲۲ دعای جوشن کبیر باحضور سید مصطفی موسوی نژاد و مهدی سروری قرائت می‌شود و آیت الله سید شرف الدین ملک‌حسینی از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد سخنرانی خواهد کرد. حمید رمضان پور از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، دعای ابوحمزه ثمالی و از ساعت ۲:۱۵، دعای قرآن را قرائت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • اعلام برنامه شب‌های قدر در حرم شاهچراغ علیه السلام
  • ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
  • چرا به امام حسن(ع)، کریم اهل بیت گفته می‌شود؟
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • فضائل بی نظیر امام حسن مجتبی(ع) در دیدگاه علمای اهل سنت
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
  • چرا امام حسن (علیه السلام) را مجتبی و کریم اهل بیت می‌گویند؟
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع)