Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حرم امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید عمل و شعار ما یکی باشد، اظهار داشت: ادعای انقلابی بودن و شعار دادن هزینه ای ندارد و مهم عمل انسان است که باید با شعار متفاوت باشد.


وی بیان کرد: در صورتی که عمل و شعار ما یکی باشد به درجه بالای اخلاص و ایمان نیز دست می یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر اطلاعات با بیان اینکه زندگی ما انسانها عرصه امتحان الهی است، افزود: خداوند بواسطه امتحان به گوهر وجود بشریت دست می یابد و درجه جهادی بودن، صبر و استقامت بشر را در بوته آزمایش قرار می دهد.
وی ادامه داد: خداوند امامان و پیامبران را سخت تر از ما امتحان کرد و با وجود موفقیت در امتحان بود که به امامت رسیدند.


حجت الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: ولایی و عاشورایی بودن خود را باید در عمل نشان دهیم، چرا که خداوند از ما عمل و کارکرد صحیح می خواهد.
وی یادآور شد: هم اکنون کسانی که به قدرت دست یافته اند، باید نشان دهند که از این قدرت خود در راه آسایش یا آزار مردم استفاده می کنند.


وزیر اطلاعات در ادامه وحدت را لازمه موفقیت نظام دانست و گفت: اگر در جنگ روانی در زمین دشمن بازی کنیم و همدیگر را تضعیف و وحدت را از دست دهیم، در این صورت است که امتحان بدی پس داده ایم.
وی ادامه داد: زمانی که در برابر ظلم دشمنان ایستادگی می کنیم، آنها هم ما را با جنگ و حمله تهدید می کنند و اگر در برابر این مشکلات ثابت قدم باشیم و پشت مسئولان بایستیم، از امتحان الهی سربلند بیرون آمده ایم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: باید در برابر اذیت و آزار مشرکان تقوی را در پیش بگیریم و پایمردی به خرج دهیم و با معرفت و بصیرت با مسائل برخورد کنیم.
وی گفت: شعار ولایت دادن راحت است، ولی ولایتمداری در عمل باید ثابت شود و زمانی که نظر خود را زیر پا گذاشته و به نظر ولایت عمل کنیم، ولایتمدار واقعی هستیم.


وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت تاکید کرده است، اظهار داشت: ایشان همواره همه را به برابری، انسجام، وحدت ملی و حمایت از دولت دعوت می کنند.
وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری پرتاب کردن کفش و مهر را به سمت رییس مجلس محکوم کردند، اگر ما هم این عمل را رد کردیم، ولایتمدار هستیم.


مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) در حرم مطهر امام خمینی با حضور مردم عزادار، اعضای بیت امام راحل و جمعی از علما و شخصیت های سیاسی برگزار شد.
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دولتمردان وزیر اطلاعات جام نیوز عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!