Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@19:30:26 GMT

سیل و طوفان در ۹ استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۶۰۱

 مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع سیل و طوفان در کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ استان‌ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، گلستان‌، مازندران و همدان درگیر سیل، طوفان، و رعد‌وبرق شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۲۱ شهر و روستا، گفت: تعداد زیادی حادثه‌دیده در این زمینه اسکان اضطراری یافتند؛ همچنین ۳ نفر مصدوم شدند که یکی از آنها به مراکز درمانی انتقال یافت و ۲ نفر دیگر سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت یک نفر در شاهرود به دلیل این حادثه، افزود: امدادرسانی همچنین ادامه دارد و تعداد زیادی چادر و نایلون میان افراد آسیب‌دیده توزیع شده است.

سلیمی افزود: همچنین ۳ نفر در روستای شاهرود به دلیل وقوع سیل و طوفان مفقود شده که تلاش امدادگران جهت نجات جان آنها ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیل مراکز درمانی سازمان امداد و نجات فوت سازمان امداد و نجات سیل طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • هنرمندانی که از غزل رهبر معظم انقلاب استقبال کردند
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی