Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:37:14 GMT

نماز ظهر عاشورا در استان یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۶۰۵

نماز ظهر عاشورا در استان یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور و بر اساس سنت دیرینه، عزاداران بعد از سوگواری در مظلومیت شهدای دشت کربلا، نماز جماعت ظهر عاشورا را اقامه کردند.
این مراسم ابتدا با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و مرثیه‌خوانی توسط ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و سخنزانی در خصوص فلسفه قیام امام حسین(ع) انجام شد.
نماز ظهر عاشورا با حضور مردم ولایتمدار و دسته‌های عزادار در شهر یزد به امامت آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگاران ایرنا، نماز ظهر عاشورا با حضور قشرهای مختلف مردم در 21 شهر و تعدادی از روستاهای شهرستان های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، مهریز، تفت، اشکذر، میبد و اردکان و یزد در فضایی معنوی اقامه شد.
همچنین آیین سنتی نخل برداری عصر امروز در مناطق مختلغ استان یزد برگزار می‌شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام حسین بیت عصمت و طهارت عاشورا کربلا یزد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن