Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@18:07:50 GMT

اصفهان سه درجه خنک‌تر می‌شود/ادامه بارش‌ها تا فردا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۶۲۰

اصفهان سه درجه خنک‌تر می‌شود/ادامه بارش‌ها تا فردا

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش پراکنده باران و رعد و برق در مناطق غرب و شمال استان اصفهان تا فردا ادامه دارد.

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگا ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی ناپایدار بر روی استان اصفهان حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر این اساس نقشه‌های هواشناسی در اکثر مناطق آسمانی ابری و گاهی با افزایش باد روبه‌رو خواهیم بود، افزود: به دنبال بارش های روز گذشته نطنز با ۲.۳ بیشترین بارندگی و اردستان وخورو بیابانک با یک میلی متر کمترین بارندگی را داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز در مناطق غرب و شمال  بارش پراکنده باران همراه با  رعد و برق  پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه  گرد و غبار محلی در مناطق مرکزی، اردستان، کاشان، نطنز، اصفهان، نجف آباد، مبارکه و زرین شهر پیش بینی می‌شود، ادامه داد: غبار محلی امروز به دلیل وزش باد شدید در مناطق وجود دارد و گاهی در برخی مناطق توفان لحظه ای پیش بینی می‌شود.

کریمی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می کند و این روند کاهش تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۳۲ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۸ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین و میاندشت با دمای پنج  درجه سانتی‌گراد سردترین و خورو بیابانک و چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان پیش بینی هوا كاهش دما هواشناسی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ ‌اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر ، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش دمای هوا در استان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد