Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@10:47:48 GMT

هیات نظامی-جاسوسی رژیم صهیونیستی به مسکو می رود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۶۴۲

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد که هیاتی نظامی به ریاست «عمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی این رژیم،امروز عازم روسیه خواهد شد تا درباره جزئیات و نحوه سرنگونی هواپیمای نظامی روسیه یک گزارش به مسکو ارایه کند.
براساس این گزارش، این هیات اسرائیلی نتایج تحقیقاتی را که این رژیم درباره چگونگی و جزئیات سرنگونی هواپیمای نظامی روسیه توسط پدافند هوایی سوریه که به اشتباه، این هواپیما را هدف قرار داده است به مسکو ارایه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این بیانیه این هیات همچنین درباره تلاش های ایران برای انتقال تسلیحات راهبردی به حزب الله و تلاش برای تثبیت حضور خود در خاک سوریه با روسیه گفت و گو خواهد کرد.
در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین آمده است که در این هیات اعزامی به مسکو افسران سرویس جاسوسی اسرائیل نیز حضور دارند.
وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه به دلیل تحریک شدن از سوی اسرائیل، به اشتباه جنگنده ایل 20 روسی را که در آسمان دریای مدیترانه در فاصله 35 کیلومتری ساحل سوریه در مسیر بازگشت به پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه بوده، هدف قرار داده است.
طبق این گزارش همزمان با ناپدید شدن این جنگنده روسی چهار جنگنده اسرائیلی از نوع «اف- 16» زیرساخت های سوریه در استان لاذقیه را هدف حمله قرار داده اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که خلبان های اسرائیلی از جنگنده روسیه بعنوان سپری هوایی استفاده کرده و آن را در معرض حمله سامانه پدافندی ارتش سوریه قرار داده اند.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه گفت که مسئولیت کامل سرنگونی جنگنده روسیه و کشته شدن 15 نظامی روسی با اسرائیل است.
اما رژیم صهیونیستی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که زمانی که موشک های ارتش سوریه به این جنگنده روسی اصابت کرده جنگنده های «اف- 16 » اسرائیلی به حریم سرزمین های اشغالی بازگشته بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق درباره هدف قرار گرفتن پادگان الحشد الشعبی در منطقه کالسو استان بابل اعلام کرد هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی در آسمان منطقه مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود درباره انفجارهای پایگاه الحشد الشعبی اعلام کرد هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای در حریم هوایی استان بابل قبل یا هنگام وقوع انفجار وجود نداشته است.

از طرفی یک مقام عراقی به شبکه NPR آمریکا گفت: بر اساس اطلاعات اولیه انفجار در استان بابل در اثر حمله هوایی اسرائیل رخ داده است.

مهند العنزی رئیس کمیسیون امنیتی در پارلمان محلی استان بابل در سخنانی تصریح کرد: حمله صورت گرفته به پایگاه نظامی کالسو موشکی بوده است و از پهپاد برای حمله به این پایگاه استفاده نشده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا نیز اعلام کرده که این کشور در بمباران مواضع الحشد الشعبی مشارکت نداشته است.

عبدالکریم خلف کارشناس مسائل امنیتی عراق در گفتگو با شبکه العهد گفت: رژیم صهیونیستی اولین متهم به هدف قرار دادن پادگان حشد شعبی در شمال بابل است. مقاومت عراق از توان نظامی بالایی برای جلوگیری از حملات رژیم صهیونیستی برخوردار است و پاسخ‌های دیپلماتیک دیگر در مقابل تخلفات رژیم صهیونیستی مفید نیست.

این در حالی است که آسمان عراق همیشه توسط رادارهای آمریکا رصد می شود و پهپادهای آمریکایی در بیشتر وقت های در آسمان عراق دیده می شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را زد + جزئیات
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است