Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هر ساله مراسم عاشورای حسینی با حضور میلیون‌ها تن از مسلمانان سراسر جهان در شهر کربلا برگزار می‌شود.

امسال نیز مقامات عراقی از اتخاذ آمادگی‌ امنیتی در این استان و بسته شدن خروجی‌ها و ورودی‌های استان کربلا برای تامین امنیت زوار خبر دادند. همچنین جمعی از داوطلبان برای تامین امنیت و خدمت به زائران در مراسم عاشورای حسینی اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس بخش انتظامات استان کربلا، شمار داوطلبان بالغ بر ۵۰۰۰ تن است که این افراد میان بین الحرمین و مرکز قدیمی شهر کربلا مستقر شده‌اند.

علاوه بر این، استانداری کربلا اعلام کرده است که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ به منظور فراهم شدن فرصتی برای اهالی این استان از جمله کارمندان بخش‌های دولتی جهت خدمات رسانی به زائران حضرت عبدالله الحسین (ع) تعطیل عمومی اعلام شده است.

عضو شورای استانداری کربلا نیز اعلام کرد که تمامی تدابیر خدماتی و امنیتی لازم برای استقبال از زائران حسینی اتخاذ شده است و اوضاع امنیتی به طور کامل تحت تسلط است و هیچ نگرانی درباره حوادث یا نقص‌های امنیتی وجود ندارد.

همچنین شرکت حمل و نقل کربلا از تجهیز حدود ۱۲ هزار خودرو در محور نجف - کربلا برای انتقال زائران حسینی خبر داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کربلا عزاداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی