Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:16:43 GMT

عزاداری حسینی در رطوبت بالای 60 درصد خوزستان ادامه یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۷۷۲

عزاداری حسینی در رطوبت بالای 60 درصد خوزستان ادامه یافت

اهواز - ایرنا - عزاداری عاشقان امام حسین (ع) در روز عاشورای حسینی در حالی که هواشناسی خوزستان رطوبت در 14 نقطه استان را بالای 60 درصد اعلام کرد.

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین میزان رطوبت امروز صبح در هندیجان 88، آبادان 84، ماهشهر 83، بستان 82، دهدز 80، امیدیه 78، بهبهان 75، آغاجاری 73، کشاورزی اهواز 72،شوش 69 ، اهواز 66، دزفول 63، شوشتر 60 و گتوند 57 درصد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روند افزایش رطوبت به ویژه در نوار شرقی و جنوبی با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.
سبزه زاری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته بستان با 44.3 و دهدز با 20.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز 43.9 و حداقل 28.9 درجه سانتی گراد گزارش شده است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری در سطوح فوقانی جو و تقویت کم فشار سطح زمین از بعد ظهر امروز تا فردا جمعه انتظار افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق و تند باد های لحظه ای به ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود و میزان بارندگی در روز گذشته در ایستگاه دهدز 6.9 میلیمتر گزارش شد.
وی اضافه کرد: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و تندباد های لحظه ای در بعد از ظهر فردا جمعه احتمال غبار محلی در مناطقی از غرب و مرکز استان وجود دارد.
پدیده شرجی از اوایل شهریورماه با شدت و ضعف بیشتر نقاط استان را فرا گرفت و در برخی نقاط استان به بالای 90 درصد رسید.
3004/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي عاشورا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان