Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@19:02:46 GMT

کوله‌ای که پشت کاربر را ماساژ می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۸۲۴

کوله‌ای که پشت کاربر را ماساژ می‌دهد

مهندسان آلمانی، نوعی کوله‌پشتی طراحی کرده‌اند که می‌تواند پشت کاربر را ماساژ دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، گروهی از مهندسان آلمانی، یک کوله‌پشتی طراحی کرده اند می‌تواند در چهار جهت حرکت کند و پشت کاربر را ماساژ دهد.

این کوله پشتی موسوم به "مونر" (Moonr)، به چهار ماساژور مجهز است که دو تا از آنها در بالا و دو تا در پایین کوله قرار گرفته‌اند و فاصله کمی با بدن کاربر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوله‌پشتی مونر، با حجم‌های متفاوت طراحی شده و چند بند دارد که با بالا و پایین کردن آنها، مکان ماساژ بر روی پشت کاربر تنظیم می‌شود. در قسمت بالای کوله نیز، یک دکمه قرار دارد که با فشار دادن آن می توان سه حالت ماساژ را فعال کرد. حالت اول، تنها به قسمت بالای بدن اختصاص دارد. در حالت دوم، بخش پایینی بدن و در حالت سوم هر دو بخش ماساژ داده می‌شوند.

این کوله از یک پلی استر محکم ساخته شده و در دو مدل ارائه شده است. مدل گرد آن با حجم 16 لیتر و وزن 2.1 کیلوگرم و مدل سفری، با حجم 70 لیتر و وزن 2.2 کیلوگرم در دسترس است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کوله ماساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!

گفته‌های مدافع سابق استقلال با واکنش طنز هواداران پرسپولیس روبرو شد. البته خسرو حیدری چندی پیش با تغییر رنگ لوگوی باشگاه خوشه طلایی سوژه شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربر سجاد در توئیتی نوشت: تو این هیری ویری خسرو حیدری گفته من از سیتی پیشنهاد داشتم:))) این که چیزی نیست داداش پرز منو برای جانشینی رونالدو در نظر گرفته بود، اما لیاقت نداشتن رفتن دنبال هازارد.

کاربر علیرضا هم اینگونه واکنش نشان داد: خسرو حیدری داره درست میگه و میدونم، چون پیراهن منچسترسیتی آبی کمرنگ بود پیشنهادشونو قبول نکرد.

منبع: برترین‌ها

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)