Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سید محسن لطیفی به برنامه‌های معاونت سیما برای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سیمای مرکز ویژه‌برنامه زنده « روایت شیدایی» را تدارک دیده است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور هر شب به مدت 60 دقیقه از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه اشراق مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای بیان خاطرات، حضور خانواده‌های معظم شهدا در برنامه، آیتم یاد یاران (هر شب مصاحبه با خانواده یک شهید و همرزمان وی)، گزارش از جانبازان، گزارش مردمی و ... از آیتم‌های ویژه برنامه روایت شیدایی است.
لطیفی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سیما اظهار کرد: برنامه صبحگاهی سلام زنجان نیز در طول این هفته به صورت ویژه به موضوع دفاع مقدس خواهد پرداخت. مدت زمان این برنامه نیز 60 دقیقه بوده و فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس میهمان این برنامه خواهند بود .
وی با شاره به اینکه پخش روزانه برنامه پلاک جهت آشنایی نسل جوان با راه و سیره شهدا و پوشش همایش طلایه داران در سه برنامه از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام خواهد بود، گفت: سایر برنامه‌های روتین و تولیدی سیما نیز به فراخور موضوع به هفته دفاع مقدس می‌پدازند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های پخش سیما نیز گفت: تأمین و پخش سیما نیز در کنار واحد تولید ، آیتم‌های مختلفی از قبیل سرود، وله، میان‌برنامه، زیرنویس و ... برای این مناسبت آماده کرده که در فواصل برنامه‌های مختلف پخش خواهد کرد.
وی به بیان برنامه‌های رادیوی استانی برای هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: معاونت صدای مرکز زنجان ویژه‌برنامه «مقاومت حماسه سی» را برای این هفته تدارک دیده است . این برنامه که به صورت زنده پخش خواهد شد در ایام هفته دفاع مقدس هر روز از ساعت 17:45 و به مدت 75 دقیقه میهمان شنودگان خود بوده و قصد دارد موضوعات مربوط به دفاع مقدس و نقش رزمندگان زنجانی به ویژه غواصان دریادل در عملیات‌های مختلف را تبیین کند.
وی به دیگر برنامه‎های رادیو نیز اشاره و اظهار کرد: در سایر برنامه‌های روتین و مهم رادیو از قبیل سلام زنجان، مردم و مسئولین، یاشاییش، نوجوان، جوان، کندیمیز، ایشقلی یول و ... نیز به فراخور موضوع به هفته دفاع مقدس پرداخت خواهد شد .
لطیفی افزود: رسانه استانی تأمین و پخش صدا نیز برنامه‌ها و آیتم‌های متعددی را مثل قافله نور، بعثت خون، بوی سیب و گلواژه‌های عاشورایی و ... تأمین و آماده کرده که در این هفته پخش خواهد کرد. همچنین قرار است از ظرفیت رادیو نما نیز در این خصوص استفاده شود .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در پایان با اشاره به اینکه رسانه ملی و استانی همواره در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، گفت: صدا و سیما به عنوان پرچمدار خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده و امیدواریم بتوانیم در راستای حفظ ارزش‌های این انقلاب که حاصل خون هزاران شهید است، سربلند باشیم .
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان صدا و سیما دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

منابع خبری از پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق شمالی و مرکزی غزه خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به شدت شمال غزه را گلوله باران کرد. یک منزل در خیابان الحطبیه در بیت لاهیا نیز هدف قرار گرفت.

منابع خبری به استفاده صهیونیست‌ها از بمب‌های دودزا و به آتش کشیدن منازل در بیت لاهیا اشاره کردند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار دیگری از پیکرها را از گور جمعی در مرکز درمانی ناصر در خان یونس در جنوب غزه بیرون آورده‌اند.

کد خبر 6086715

دیگر خبرها

  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد