Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:24:01 GMT

خبری از افزایش حقوق بازنشستگان تا سال ۹۸ نیست!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۱۲۹

رکنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تلاش داریم سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم تا انتظارات جامعه بازنشستگان تا حدی رفع شود.

به گزارش رکنا، جمشید تقی زاده در آیین عزاداری حسینی با تأکید بر اینکه نام امام حسین(ع) و حماسه عاشورا سرشار از مفاهیم و ابعاد عمیقی است که ظرفیت‌های بزرگی را برای عاشقان و ارادتمندان آن امام همام ایجاد می‌کند، گفت: در دانشگاه عاشورا، امام حسین(ع) یک احیاگر بزرگ دینی بود که اهداف مهمی برای قیام عاشورا از جمله احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای قسط و عدالت، بازگشت ارزش‌ها و فضایل دینی اسلام، عمل به احکام و قوانین الهی، پیروی از سنت‌های الهی و جلوگیری از بدعت‌ها و انحرافات در دین، وفاداری و پایبندی به پیمان‌ها و بیداری وجدان‌ها را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برقراری قسط و عدل را مهم دانست و گفت: ما برای بازنشستگان باید حقوق واقعی آنان را اجرا کنیم و در تمام امور عدالت را رعایت کنیم و احیای ارزش‌های دینی و ترویج فضائل اخلاقی و دوری از رذایل اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

تقی زاده تأکید کرد: جا دارد پس از هفت ماه تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر نسبت به انجام وظایف سنگین که بر دوش کارکنان این صندوق بوده است و اتفاقات بزرگی که در همین مدت رقم خورده، از همه مدیران و کارکنان قدردانی کنم.

وی گفت: وظایف و بخش‌هایی که در حوزه کاری ما به عنوان صندوق بازنشستگی بوده و از دست ما بر می‌آمده خوشبختانه به نحو شایسته‌ای انجام شده و در این بخش مایه آرامش نسبی جامعه بازنشستگان تحت پوشش شده است.

وی یادآور شد: دریافت اعتبارات ۲۲۰۰ میلیارد تومانی همسان سازی، اجرای پلکانی حقوق و افزایش های سال ۹۷ در کمترین زمان ممکن پس از ابلاغ، صدور احکام و به روز رسانی در سامانه های برخط، پاسخگویی در میز خدمت و مرکز پاسخگویی، افزایش سقف وام و سفرهای گردشگری، برگزاری جشنواره ۲۵ ذی الحجه در تمام کشور، پرداخت حقوق پیش از پایان هر ماه و سایر فعالیت‌هایی که در این مدت انجام شده، همه مرهون تلاش ها و تعهد سازمانی صندوق در کل کشور است.

تقی زاده در ادامه گفت: مهم ترین موضوع پیش روی صندوق، بودجه سال ۹۸ است که باید تلاش کنیم هم در بخش بودجه و اعتبارات صندوق و بحث همسان‌سازی و هم قانون Law مدیریت خدمات کشوری در شش ماهه دوم سال را دنبال کنیم.

وی افزود: همچنین تلاش داریم سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم، تا اقدامات و فعالیت های خوب، دقیق و پیگیر اتفاق بیفتد و انتظارات جامعه بازنشستگان را تا حدی رفع کنیم.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه و رسالت همه ما در صندوق بازنشستگی کشوری خدمت صادقانه و سالم به بازنشستگان و جامعه ۶ میلیون نفری تحت پوشش است تا فشار اقتصادی سنگینی که این روزها به خصوص بر بازنشستگان وجود دارد کاهش یابد. به هرحال ذات استکباری آمریکا و دشمنان کشور تحمیل این فشارهاست و برای آنها درد مردم مهم نیست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل دایی به خاطر مزاحمت به همسر در شب تاسوعا + عکس

وحشت خانواده بوکانی از حمله یک مار سمی در خانه +عکس

وقتی پلیس مهربان راز پستی بلندی های زیر لباس دختر 4 ساله را فهمید + عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

بلایی که دندانپزشک زن قلابی بر سر مرد 47 ساله آورد +عکس

مرگ دلخراش 4 عضوی یک خانواده در سرپل ذهاب

راننده تاکسی بی وجدان پس از تصادف وحشتناک با دو موتورسیکلت فرار کرد+تصویر

درگیری مسلحانه در یک پمپ بنزین + فیلم

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جشنواره قانون Law اقتصادی بودجه جامعه حقوق آینده پیگیری بازنشسته ها عکس ویدیو ها فیلم قتل پدر زن زندگی شیطان صفت تهران دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان
  • مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان رفع شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان