Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:59:27 GMT

اقامه نماز ظهر عاشورا در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۲۰۲

اقامه نماز ظهر عاشورا در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام رضا احمدی فرد رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: همزمان با روز عاشورا، نماز ظهر در ۶ نقطه شهر بجنورد و ۱۶ شهر دیگر استان به جماعت اقامه شد.
 
انتهای پیام /ی   نماز ظهر عاشورا در خراسان شمالی اقامه شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات شرعی محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد

 مجتبی سعادتیان ماه اظهار کرد: باتوجه ورود تعداد زیاد مسافران و گردشگران نوروزی به موزه‌ها و حسب تاکید ستادهای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز استان و ابلاغیه های مصوب وزارتخانه در خصوص ضرورت حفظ شئونات اسلامی، در کلیه موزه ها تبلیغات محیطی و ترویجی متناسب در موزه های استان نصب شد و تولیدات چندرسانه‌ای کوتاهی نیز در این خصوص مهیا و در تلویزیون های عمومی داخل موزه جهت عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

 معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ حفظ و رعایت پوشش مناسب ایرانی اسلامی و تعامل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، بسته ویژه نمایشگاهی با موضوع «جواهرانه» با ظرفیت تعدادی تابلوی روند حجاب از گذشته تاکنون در محل گالری موزه زاهدان برای بازدید عموم دایر شده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
aparat.com/sb_cthh

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • بازدید ۱۲۹ هزار مسافر از اماکن گردشگری خراسان شمالی/ مفخم در صدر موزه‌ها
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد
  • بازگشایی محور بجنورد به جنگل گلستان
  • جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد