Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@04:47:36 GMT

سفیر عراق در تهران به بغداد احضار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۲۱۷

سفیر عراق در تهران به بغداد احضار شد

راجح الموسوی که در طول کنفرانس خبری در تهران، بر سر مهاجران عراقی فریاد کشیده بود، به عراق احضار شد.

به گزارش ایسنا ‌به نقل از العربیه انگلیسی، ویدیویی از فریاد کشیدن راجح الموسوی، سفیر عراق در ایران، بر سر مهاجران عراقی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که باعث ناخشنودی بسیاری از عراقی‌ها و احضار الموسوی به بغداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو مهاجران عراقی را در حال طرح مسائل‌ حادی که گریبانگیر کشورشان است (نظیر کمبود آب و الکتریسیته، فساد گسترده و بیکاری) نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، مردم در رسانه‌های اجتماعی از دولت خواستار بازخواست الموسوی برای نوع برخوردش شدند.

احمد محجوب، سخنگوی وزارت امور خارجه عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این وزارتخانه بابت رفتار غیرمسئولانه سفیر عراق در تهران با شهروندان عراقی، متاسف است.

در بیانیه همچنین آمده است که ابراهیم الجعفری، سریعا دستور بازگشت این سفیر به بغداد را صادر کرده است.

آن‌ها اعلام کرده‌اند که تحقیقات بر روی این واقعه در حال انجام گرفتن است و تمامی مراحل لازم انجام خواهد شد.

این وزارت همچنین اشاره کرد که تمامی ماموریت‌های دیپلماتیک خارج از کشور به منظور خدمت و کمک‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد و اضافه کرد که سفارت عراق در تهران خانه‌ای برای تمامی شهروندان عراقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ايران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد