Web Analytics Made Easy - Statcounter

باز هم یک خبر دیگر در مورد خشونت طرفداران فوتبال که از یونان مخابره می شود.

طرفداری - دو تیم چلسی و پائوک امشب (پنجشنبه) در اولین بازی شان از فصل جدید لیگ اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش اسکای اسپورتس، طبق گزارش های رسیده از یونان، در درگیری که بین دو گروه از هواداران دو تیم شکل گرفته، دو هوادار باشگاه چلسی مجروح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو هوادار مجروح سریعا به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. این اتفاق نشان می دهد جو شهر تسالونیکی یونان قبل از برگزاری این بازی، آرام نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس

چلسی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طرفداری | هواداران چلسی در استادیوم امارات یادآوری کردند که تنها تیم لندنی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس تا دقیقه 70 این مسابقه با چهار گل لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) با نتیجه 5-0 به سود توپچی‌ها دنبال می‌شود. هواداران چلسی اما در این مسابقه دست از کنایه و طعنه به آرسنالی‌ها برنداشتند و یاددآوری کردند که تنها تیم لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آنها هستند. چلسی تنها تیم لندنی است که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و هواداران این تیم در هر فرصتی این موضوع را به رخ رقبای خود، به خصوص آرسنال، می‌کشند.

آرسنال در این فصل می‌توانست با غلبه به بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا شانس خوبی برای فتح اولین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد که بازهم توپچی‌ها به سد محکمی به نام بایرن مونیخ خوردند تا رویای آنها باردیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان، نقش بر آب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان