Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:03:26 GMT

نماز ظهر عاشورا اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۳۲۴

نماز ظهر عاشورا اقامه شد

اصفهان - ایرنا - کویر نشینان خطه نائین نماز ظهر عاشورا را همراه با سوگواری اباعبدالله الحسین (ع ) و یارانش در صحن امامزاده سلطان سیدعلی (ع) نائین اقامه کردند.

به گزارش ایرنا، عزاداران حسینی به یاد نماز ظهر عاشورای سالار شهیدان جهان نماز جماعت اقامه کردند.
در این مراسم دسته های عزادار و هیات های مذهبی از مساجد و مراکز شهر در امامزاده سلطان سید علی(ع) ، نماز ظهر را به امامت حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه این شهرستان اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای بافران به امامت حجت الاسلام والمسلمین بهزاد حبیبی اقامه شد.
پس از اقامه نماز، آیین های عزاداری با نوحه و مرثیه خوانی و سخنرانی همراه با سینه زنی و زنجیر زنی سوگواران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در امامزاده سلطان سید علی(ع) ادامه یافت.
برگزاری مراسم شام غریبان و مقتل خوانی از دیگر ویژه برنامه های عاشورا در محله های بافران، محمدیه، زندوان و محله های نائین است.
شهرستان نائین در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناسبت ها عاشورا نائين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)

ریچارد میل برندی است که در دنیای ساعت به خاطر قیمت های نجومی خود شهرت دارد. این برند در گروه محصولات خود چیزی برای ارائه در بازار میان قیمت ها ندارد. اینجا کیفیت و زیبایی فقط برای مشتریان خاص در نظر گرفته شده است. مشتریانی مانند چکی چان قهرمان فیلم های رزمی، جیسون استاتهام ستاره فیلم های اکشن، جی زی رپر آمریکایی، بوبا واتسون قهرمان گلف و رافائل نادل تنیسور حرفه ای جهان زمان را با ریچارد میل سپری می کنند. محصولات ریچارد میل خاص به شمار می روند زیرا در ساخت آنه از پیشرفته ترین تکنولوژی نمایش زمان با کمترین میزان خطا، کمیاب ترین مواد اولیه، انواع جواهر، آلیاژهای فلزی و سنگ های آسمانی استفاده شده است. حتی برای ساحت بندها به ظاهر پلاستیکی برخی از محصولات شاهد استفاده از نانوتکنولوژی فناوری هوافضا هستیم.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن