Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در غالب نقاط استان بویژه در مناطق ساحلی و غیر مرتفع جوی نسبتاً پایدار به همراه پدیده غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خلیج فارس نیز غالبا ملایم و شرایط برای ترددهای دریایی در سواحل استان مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی امروز و فردا در ساعاتی از بعدازظهر و شب احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و در پی آن رشد ابر در ارتفاعات استان همراه با احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران و تندبادهای لحظه ای در این مناطق دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در طول روز گاهی وزش ملایم باد، طی ساعاتی از بعد از ظهر و شب همراه با رشد ابر در ارتفاعات استان و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از اوایل شب بتدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد در ارتفاعات استان گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین ارتفاع موج دریا دریا در استان بوشهر بین ۳۰ تا ۶۰ گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۵۲ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۳ و دو دقیقه، مد دوم ساعت ۱۹ و ۵۸ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 4407754

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری عاشورا سانحه تصادف شیراز بیرجند احتکار مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران