Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@13:32:48 GMT

کنگره ملی دیده‌بان شهری

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۵۶۷

کنگره ملی دیده‌بان شهری

تین‌نیوز | 

دیده‌بان شهری توسط معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، در پاییز سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد تا در راستای وظایف سیاستگذاری و نظارتی خود با همکاری کلیه نهادهای مردمی و غیر دولتی اولین کنگره ملی دیده‌بان شهری را در پاییز سال جاری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا از تمامی علاقه‌مندان جهت حضور در این کنگره و تشکیل دبیر خانه دیده‌بان‌های شهری در سراسر کشور دعوت می شود تا با ارسال ایمیل و یا پیامک(  Shahrsazi@mrud.ir و شماره ۳۰۰۰۱۲۳۰۱۴) مشخصات خود را به دبیر خانه کنگره ارسال نمایند.

در فراخوانی که به همین منظور توسط معاونت معماری و شهرسازی تدوین شده آمده است: از جامعه تخصصی، حرفه‌ای و کلیه گروه‌های دیده‌بان شهری در موضوعات زیر دعوت می شود تا آمادگی خود را جهت همکاری و حضور در کنگره ملی دیده‌بان شهری ایران که در پاییر ۱۳۹۷ برگزار می شود اعلام کنند.

گفتنی است، کارگروه های پیشنهادی نیز شاملِ کارگروه دیده‌بان حمل‌ونقل، کارگروه دیده‌بان بنا و بافت‌های واجدارزش، کارگروه دیده‌بان محیط زیست و کارگروه دیده‌بان انضباط شهری است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کنگره ملی کنگره شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود

تین نیوز

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل و نقل بار را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف توسعه دانش فنی مدیران و کارشناسان حمل­ و نقل با طراحی و ارزیابی سیاست ­های مختلف حمل و نقل بار درون شهری، برون شهری و بین الملل،  وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار را برگزار می کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی   https://lms.bhrc.ac.ir /  مراجعه کنند.

زمان برگزاری این وبینار چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۷ است.

در این وبینار موضوعاتی همچون معنا و مفهوم ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک، نقش و جایگاه اقتصاد ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک جهان امروز، الزامات و شاخصه های ترانزیت و برنامه های دولت و آشنایی با مدلسازی حمل و نقل بار مطرح خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای شرکت کنندگان ثبت نامی و حاضر در این نشست، گواهینامه صادر خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این وبینار می توانند با شماره  ۶-۸۸۲۵۵۹۴۲ داخلی ۱۶۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران
  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید