Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:24:02 GMT

سیاسی کردن سفر ایرانیان به میهن خود محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۶۷۷

سیاسی کردن سفر ایرانیان به میهن خود محکوم به شکست است

به گزارش جماران؛ حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن، در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌مقامات ایران مکرر اطمینان داده اند که تابعیت مضاعف به خودی خود جرم یا نقض قانون محسوب نمیشود و کسی باین دلیل مورد پیگرد قرار نمیگیرد. هر روزه صدها ایرانی مقیم انگلیس شامل دارندگان تابعیت مضاعف در امنیت به ایران سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاسی کردن سفر ایرانیان به میهن خود محکوم به شکست است.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران و انگلیس حمید بعیدی نژاد دوتابعیتی ها رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان

او برای خبرآنلاین نوشته است: «من استاد دانشگاه‌ ایران هستم که هم اکنون به عنوان پژوهشگر و مدرس در ایالات متحده مشغول به کارم. اخیراً برای اخذ ویزای یک ساله عربستان از طریق اینترنت اقدام کرده‌ام تا در هفته جاری برای زیارت به عربستان سفر کنم. با این حال، ویزای من به دلیل ملیت ایرانی‌ام رد شده است. علیرغم اینکه در سامانه آنلاین ویزای عربستان، محدودیتی برای ایرانیان نمایان نیست و امکان ارائه درخواست و پرداخت هزینه با کارت اعتباری برای ایرانیان وجود دارد، درخواست ویزای فوری من که قرار بود ظرف ۲۴ ساعت صادر شود، به دلیل مسائل امنیتی و پس از آن زمان رد شد.»

این ایرانی مقیم آمریکا در ادامه توضیح داده است: «پس از پیگیری، دلیل رد شدن را ملیت ایرانی‌ام عنوان کردند. با وجود بهبودی‌های اخیر در روابط عربستان و ایران، به نظر می‌رسد که عربستان هنوز هم تمایلی به پذیرش ایرانیان، حتی آن دسته از ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، برای زیارت عمره ندارد. خواهشمند است این موضوع پیگیری بشود. یک کشور حق ندارد به دلیل میزبانی از اماکن متبرکه ممانعتی از زیارت برای دیگر مسلمانان ایجاد نماید.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885614

دیگر خبرها

  • شرایط اعطای تابعیت به اتباع افغانستان باید بررسی شود
  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج‌نشین
  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان : ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • امیرعبداللهیان در پیام نوروزی: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • امیرعبداللهیان: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • به وقت مکافات پدرخوانده
  • «ایران و ریشه‌هایش‌» منتشر شد