Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@15:41:39 GMT

فعالیت ۶ داروخانه در ایام تعطیلات محرم در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۷۰۵

فعالیت ۶ داروخانه در ایام تعطیلات محرم در نهاوند

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز اختلال و برطرف کردن نیاز دارو و ملزومات مصرفی پزشکی مردم در ایام تعطیلات برای فعالیت ۶ داروخانه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی گفت: با توجه به ایام تعطیلات به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی و روز جمعه علاوه بر سه داروخانه شبانه‌روزی دکتر مرادی در بیمارستان آیت الله علیمرادیان، دکترعسگری در بیمارستان قدوسی و دکتر امینی در خیابان ۱۷ شهریور که در طول سال و شبانه روز فعال هستند در شهرهای گیان و فیروزان نیز دو داروخانه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند عنوان کرد: در سه روز تعطیلات محرم داروخانه‌های دکتر ابوالقاضی روز تاسوعای حسینی واقع در خیابان آزادگان، داروخانه وحدت روز پنج شنبه عاشورای حسینی واقع در خیابان  17شهریور و داروخانه دکتر مروتی روز جمعه واقع در خیابان ۱۷شهریور به صورت کشیک فعال خواهد بود.

وی افزود: در مورد افزایش تعداد داروخانه‌های شبانه روزی نهاوند مجوز گرفتن داروخانه شبانه‌روزی دارای شرایط و ضوابط خاص از جمله جمعیت است که در حال حاضر شهرستان نهاوند شرایط سه داروخانه شبانه روزی را دارا است، که این سه داروخانه نیز در سطح شهر نهاوند فعال هستند.

دارابی تصریح کرد: هدف ما رضایت مردم است و ما تمام تلاش خود را در راستای خدمت به تمام برادران و خواهران شهرستان، برای رسیدن به سلامتی و خدمات مطلوب‌تر بکار خواهیم برد .

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دارابی بهداشت و درمان داروخانه محرم نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند