Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@03:19:17 GMT

شام غریبان كودكان را در دارالقرآن حرم شاهچراغ(ع) ببينيد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۷۳۱

شام غریبان كودكان را در دارالقرآن حرم شاهچراغ(ع) ببينيد

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی، مراسم سنتی شام غریبان ویژه كودكان رده سنی 5 تا 11 سال امشب، 29 شهریورماه در دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
در این مراسم برنامه‌هایی نظیر مداحی و سینه‌زنی توسط مداحان نوجوان و همچنین آیین شمع روشن كردن شام غریبان به همراه مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی و كاردستی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعت آغاز این مراسم كه به‌همت واحد كودك آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار خواهد شد، ساعت 20:30 انتخاب شده است كه شركت عموم كودكان در آن آزاد است.
همچنین مراسم لاله‌گردانی خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در قالب اجرای مراسم شام غریبان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود