Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:22:35 GMT

مراسم روز عاشورا در بیت علامه طباطبایی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۸۴۸

مراسم روز عاشورا در بیت علامه طباطبایی برگزار شد

به گزارش ایکنا از قم، مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) امروز پنجشنبه 29 شهریورماه با حضور علما و فضلا و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و فعالان فرهنگی و مذهبی در دارالقرآن کریم علامه طباطبایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مرتضی نجفی قدسی با انتقاد از بیان مطالب اخیر در خصوص حوزه و مرجعیت گفت: اگر مرجعیت نباشد چه عنصر مبارک دیگری وجود خواهد داشت که بتواند جامعه ایمانی را گردهم بیاورد؛ نباید اجازه توهین و جسارت به مرجعیت را به کسی بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نباید این گونه گفته شود که این سخنان بد برداشت شده است زیرا اگر کسی به این سخنان گوش بدهد متوجه می شود که این اظهارات نپخته و غیر واقعی و غیر درست بود و باید در مقابل این سخنان ایستاد تا دیگر این چنین سخنانی مطرح شود.

وی گفت: بحث ما، آن شخص یا آن جلسه خاص نیست بلکه بیان، کلی است وباید به طور کلی شان و جایگاه مرجعیت را به هرشکل حفظ کنیم.

ادامه این مراسم و پس از مداحی، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد از اساتید حوزه به ارایه مباحث خود پیرامون ابعاد مختلف قیام عاشورا پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن قرآن علامه طباطبایی عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • نوسازی مرجعیت
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند