Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@22:23:01 GMT

یوفا کریس رونالدو را نقره داغ می‌کند!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۰۹۱۲

یوفا کریس رونالدو را نقره داغ می‌کند!

ورزش > فوتبال جهان - بانک ورزش:یوفا احتمالا کریس رونالدو را برای رفتار غیر ورزشی در مسابقه با والنسیا با مجازات مضاعف روبرو می کند!

 در جریان پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) یوونتوس مقابل والنسیا در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو با جیسون موریو، مدافع کلبمیایی والنسیا درگیری مختصری پیدا کرد که فلیکس بریش، داور آلمانی پس از مشورتی که با داور کنار دروازه داشت، با کارت قرمز مستقیم فوق‌ستاره پرتغالی بانوی پیر را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسد که فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس موهای جیسون موریو را کمی می‌کشد.

شبکه تلویزیونی «ESPN» خبر داد؛ اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پرونده انضباطی در خصوص کریستیانو رونالدو باز کرده است. قرار است در تاریخ 27 سپتامبر (پنجشنبه 5 مهر) کمیته کنترل، انضباطی و اخلاق یوفا در این خصوص تصمیم‌گیری کند و نتیجه آن نیز پس از نشست اعضای این کمیته اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ رونالدو قطعاً محرومیت یک جلسه‌ای‌اش در نتیجه گرفتن کارت قرمز در بازی با والنسیا را سپری خواهد کرد و این بدین معناست که او بازی بعدی یووه مقابل یانگ‌ بویز سوئیس را از دست خواهد داد. بر اساس آئین‌نامه انضباطی یوفا، اگر اعضای کمیته کنترل، انضباطی و اخلاق یوفا حرکت کریس 33 ساله را حرکتی خشن تشخیص دهند، او حتی ممکن است با یک یا دو جلسه محرومیت بیشتر مواجه شود و این یعنی اینکه رونالدو حتی ممکن است بازی با منچستریونایتد را نیز از دست بدهد.

«ESPN» البته مدعی شد، بعید به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالد با محرومیت بیشتری مواجه شود. همچنین باشگاه یوونتوس طبق قوانین یوفا نمی‌تواند درخواست فرجام‌خواهی برای برداشته شدن محرومیت یک جلسه‌ای  رونالدو در نتیجه گرفتن کارت قرمز را بدهد.

 

4141

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی