Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از برگزاری بازی‌های دوستانه و رسمی ملی در اقصی نقاط جهان، فدراسیون جهانی فوتبال رده‌بندی ماه سپتامبر را اعلام کرد که تیم ملی ایران کماکان صدرنشین آسیا است اما با سقوط یک پله‌ای  و با ۱۴۷۴ امتیاز در رده سی و سوم جهان قرار گرفت.

شاگردان کی‌روش در ماه جاری دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی ازبکستان برگزار کردند که حاصل آن پیروزی یک بر صفر برای ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده‌بندی جهان نیز فرانسه بعد از تنها یک ماه صدرنشینی، جای خود را به بلژیک، تیم سوم جام جهانی داد. بعد از بلژیک و فرانسه تیم‌های برزیل، کرواسی و اروگوئه در رده سوم تا پنجم جای دارند.

در این رده بندی بیش‌ترین پیشرفت مربوط به اوکراین است که توانسته با ۶ پله صعود به رده ۲۹ فیفا صعود کند. از سوی دیگر غنا با ۶ رده سقوط و قرار گرفتن در جایگاه ۵۱، بیش‌ترین سقوط را داشته است.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر جهان به این شرح است:

۱ بلژیک

۲  فرانسه

۳ برزیل

۴ کرواسی

۵ اروگوئه

۶  انگلیس

۷  پرتغال

۸ سوییس

۹  اسپانیا

۱۰ دانمارک

رده بندی ۱۰ تیم برتر آسیا نیز به شرح ذیل است:

۱ ایران

۲ استرالیا

۳ ژاپن

۴ کره جنوبی

۵ عربستان

۶ سوریه

۷ چین

۸ لبنان

۹ امارات

۱۰ عمان

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: رده بندي فيفا تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)