Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@01:47:31 GMT

موج بازگشت مسافران در محورهای مازندران از فردا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۰۷۲

موج بازگشت مسافران در محورهای مازندران از فردا

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به اینکه از فردا شاهد موج بازگشت مسافران در محورهای مازندران هستیم لازم است از صبح مدیریت خوبی روی بازگشت داشته باشند تا درگیر ترافیک نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده بالادست محورهای مازندران به‌صورت خلوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین تردد خودروها در محدوده پایین دست محورهای مازندران با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری به‌صورت سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درحال حاضر با توجه به بارش باران ورودی نداریم و مسافران درحال خروج از محور کندوان هستند.

این مسؤول بیان کرد: امروز تصادفات منجر به جرحی زیاد داشتیم که ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است.

قدمی ادامه داد: وضعیت محورهای استان نیز به‌صورت مقطعی لغزنده است که با توجه به این شرایط احتمال ریزش سنگ به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد و لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعمال محدویت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

این مسؤول افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری شاهد ترافیک در محور کیاسر هستیم که در این زمینه بحث محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • اوقات شرعی فردا شنبه، پانزدهم اردیبهشت
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران