Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@10:13:08 GMT

پرسپولیس شوت‌زن‌ترین تیم غرب آسیا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۱۴۱

به گزارش وانانیوز، 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اکنون بیشتر از تمام نمایندگان ایران در آسیا شوت زده اند. عناصر هجومی این تیم در 10 بازی 128 شوت روانه دروازه حریفان کرده اند که آمار قابل قبولی به حساب می آید. میانگین 12.8 شوت به ازای هر بازی نشان می دهد قرمزها تیمی هجومی در آسیا بوده اند.

 

در این بین علی علیپور بین از دیگر بازیکنان پرسپولیس شوت زده و آمار 26 شوت را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاتر از او الکساندر پاتو، کیم شین ووک، ریکاردو گولارت، آلان و بغداد بونجاح حضور دارند. از بین این بازیکنان تنها بغداد بونجاح می تواند رکوردش را بهتر کند و به عبارتی علی علیپور فرصت رسیدن تا رده دوم را هم دارد.

 

در آمار شوت زنی تیمی، از بین تیم های غرب آسیا تنها العین، الدحیل و السد قطر بیشتر از پرسپولیس شوت زده اند. العینی ها 131 شوت، الدحیلی ها 140 شوت و السدی ها 143 شوت به ثبت رساندند که در این بین تیم بنفش پوشان اماراتی علی رغم حذف در مرحله یک هشتم عملکرد بسیار خوبی حداقل در شوت زنی داشته است.

 

حال در شرایطی که تیم پرسپولیس حداقل 2 بازی دیگر در آسیا دارد، می تواند با زدن 12 شوت به الدحیل قطر برسد و در صورت صعود به فینال، فرصت عبور از یاران ژاوی و بغداد بونجاح در امر شوت زنی را خواهد داشت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد