Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار توئیتی به درخواست انگلیس مبنی بر سفر نکردن شهروندان دوتابعیتی ایرانی- بریتانیایی به ایران واکنش نشان داد.

 بعیدی نژاد توئیت زیر را در راستای درخواست انگلیس منتشر کرد:

روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در بیانیه‌ای به اتباع ایرانی-انگلیسی توصیه کرد از سفر به ایران جز در مواقع ضروری اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در بیانیه‌ای گفت این تصمیم را «جرمی هانت»، وزیر خارجه انگلیس گرفته است. در این بیانیه آمده است: «وزیر خارجه (جرمی هانت) توصیه می‌کند اتباع ایرانی-انگلیسی از هر گونه سفر، مگر در موارد ضروری به ایران خودداری کنند.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست بعیدی نژاد ایران انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس نگران پاسخ ایران

به گزارش جام جم آنلاین، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز شنبه در پیامی در ایکس از گفت‌وگو با وزیر جنگ پیشین و عضو کنونی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

او در این پیام نوشت «امروز با گانتز برای گفت‌وگو درباره نگرانی‌های مشترک در خصوص تهدیدات ایران برای حمله به اسرائیل صحبت کردم».

وزیر خارجه انگلیس که کشورش از محکوم کردن حمله تروریستی 13 فروردین اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق خودداری کرده، در ادامه هشدار داد «تشدید تنش در منطقه به نفع هیچ کس نیست».

پیش‌تر، وزیر خارجه ایران حسین امیرعبداللهیان هشدار داد «چگونگی پاسخ به اسرائیل در میدان تعریف شده و در میدان این موضوع روشن خواهد شد. روزهای آینده برای رژیم اسرائیل روزهای سختی خواهد بود».رسانه‌های اسرائیلی جمعه از تشدید وحشت رژیم صهیونیستی از پاسخ تنبیهی تهران به جنایت این رژیم خبر دادند. در حمله اسرائیل، هفت مستشار نظامی ایران و شش تبعه سوری به شهادت رسیدند. 

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه انگلیس بر سر حمله ایران قفل کرد!
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)
  • ببینید | تناقض عجیب در سخنان وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: حمله ایران به اسرائیل بسیار چشمگیر بود
  • کاردار ایران به وزارت خارجه انگلیس دعوت شد
  • هشدار امنیتی سفارت آمریکا به شهروندان این کشور در اردن
  • رایزنی «کامرون» و «گانتس» درباره واکنش ایران به تجاوزگری رژیم اسرائیل
  • وزیر خارجه انگلیس نگران پاسخ ایران
  • توصیه امنیتی آلمان از شهروندانش برای ترک ایران