Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@03:51:36 GMT

زوج آمریکایی به ‌ده‌ها مورد تجاوز متهم شدند+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۲۸۶

به گزارش ایلنا، به گفته دادستان لس‌‌آنجلس مرد متهم که ۳۸ سال دارد و جراح است همراه زوج ۳۱ ساله‌اش به قربانیان، مواد مخدر داده و سپس آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادند.

به گفته مقامات قضایی در خون اولین قربانی که به پلیس شکایت کرده آثار چند نوع ماده مخدر پیدا شده است. همچنین پلیس در بازرسی از محل زندگی این زوج مقادیر «زیادی» مواد مخدر و سلاح یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایگان می‌گویند این زوج همواره به‌عنوان افرادی موفق و «خوشبخت» تلقی می‌شدند تا جایی‌که مرد خانواده سال ۲۰۱۴ به یک برنامه تلویزیونی معرفی افراد موفق دعوت شده بود.

منبع: یورونیوز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار