Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:58:02 GMT

برگزاری عزاداری عاشورای حسینی در امنیت کامل

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۳۳۲

برگزاری عزاداری عاشورای حسینی در امنیت کامل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برگزاری مراسم عاشورای حسینی در امنیت کامل خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت امنیت پایتخت در روز عاشورا اظهارکرد: از ابتدای دهه اول محرم تمامی همکاران من در یگان‌های مختلف پلیس پایتخت از جمله پلیس پیشگیری، پلیس راهور و... در آماده باش بوده و اقدام به تأمین امنیت و روانسازی ترافیک عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰۰ حسینه، هیات، مسجد، تکیه و محل برگزاری عزاداری در تهران از سوی پلیس شناسایی و امنیتش تأمین شد، گفت: دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی پیک مأموریت و آماده باش مأموران ما بود و خوشبختانه مراسم روزتاسوعا در تهران در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به امنیت روز عاشورا در تهران نیز گفت: با اقدامات انجام گرفته، خوشبختانه با تدابیر پیش بینی شده مراسم امروز عزاداری روز عاشورا نیز در امنیت کامل و بدون کوچکترین مشکل در سطح محلات حوزه استحفاظی تهران بزرگ برگزار شد.

مرادی با بیان اینکه آماده باش ماموران پلیس برای مراسم شام غریبان نیز ادامه خواهد داشت، گفت: باید از همکاری خوب شهروندان با مأموران پلیس قدردانی کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پليس تاسوعا تهران سرهنگ مراد مرادی عاشورا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم